פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חיוב שלא כדין בגין ביטול הסכם התקשרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
1. ב- 12/2011 חויב חשבוננו (באמצעות כרטיס האשראי), שלא כדין, בסכום של 1,409 ₪ (להלן: "החיוב").
2. כל ניסיונותינו לברר פשר החיוב ומהותו עם נציגכם עלו בתוהו.
3. בסופו של יום, אחר שיחות רבות והמתנות רבות אף יותר, התברר כי חוייבנו בגין ביטול הסכם ההתקשרות בינינו, אם כי מהות החיוב וגובהו טרם בוררה. כל טענותינו לא הועילו ודומה כי הן נפלו על אוזניים ערלות.
4. כבר לעת הזו ייאמר, כי עובר לבקשתנו לניתוק שבנו וחזרנו בפני נציגכם על בקשתנו, כי הניתוק יבוצע וייכנס לתוקפו רק ביום 8.11.2011, הוא מועד כניסתו לתוקף של התיקון לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב -1982. במסגרת שיחתנו עם נציגתכם בעניין בקשתנו לניתוק נמסר לנו באופן מפורש כי סכום ההתחייבות עומד על סך של 600 ₪, כך שלאור התיקון לחוק אנו צפויים לשלם 8% בלבד, קרי סכום של 48 ₪ בלבד.
5. יתרה מזו. ביום 7.11.2011 שוחחנו עם נציגת שירות הלקוחות בחברתכם וביקשנו להבטיח כי הניתוק יבוצע וייכנס לתוקפו רק למחרת היום, ביום 8.11.2011, ונציגתכם אישרה המבוקש מפורשות.
6. ואכן, כפי שנמסר לנו וכפי שסוכם עמכם, ביום 8.11.2011 בוצע הניתוק. אלא מאי?
ב-12/2011 חוייב חשבוננו, שלא כדין, בסכום של 1409 ₪.
7. לאור האמור לעיל, נבקשכם לפעול לאלתר וללא כל דיחוי נוסף, לביטול החיוב שבוצע, ולהודיענו דבר הביטול, בטרם נאלץ לפנות לערכאות משפטיות.
8. אין באמור במכתבנו זה ו/או בשאינו אמור בו בכדי להוות ויתור על כל זכות ו/או טענה העומדות לנו ו/או משום מיצוי טענותינו בנושא.
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב שנגבה שלא כדין פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 22.12.2011 בעניינו של מר איתי כץ.

יצוין כי מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 9.8.2010 שוחחה עם מר כץ נציגת החברה וקיבלה את אישורו לחדש את התקשרותו עם חברת yes בהתאם לתנאי מבצע צפייה מסוג LC5* למשך 18 חודשים (להלן: "התקופה הראשונה") החל מיום 10.8.2010, בהתחייבות, במחיר 214 ₪* לחודש, ולמשך שנתיים (להלן: "התקופה השנייה"), ללא התחייבות, במחיר 229.15 ₪* ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתו ואישורו של מר כץ ונשלח לכתובת המנוי ביום 10.8.2010.

בנוסף לכך ביום 5.8.2010 הותקן בכתובת המנוי ממיר מסוג yesMaxTotal בהתחייבות ל36 חודשים בחיוב חודשי על סך 49.9 ₪.

אבקש לציין כי איסוף של ציוד הקצה בוצע ביום 8.11.2011 בין השעות 18:00-20:00

בהמשך לפנייתה של גב' כץ אבקש לציין כי ביום 1.1.2012 בוצע לפנים משורת הדין זיכוי בגין חיוב החזר עלות הטבה עבור הסכום על סך 1409 ₪.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה