פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה 70085 נושא התלונה:
זגורי שמעון שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 13.12.11, בהמשך לפנייתו של מר שמעון זגורי בשם אחותו הגב' תגיל אמסלם מרח' העצמאות 40 בקרית ביאליק בנושא חיבור של חשמל צלחת הלוויין, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייה זו. במועד תגובתנו זו שוחחה נציגת פניות הציבור עם מר זגורי ועם הגב' אמסלם טלפונית. תואם שרות טכנאי ליום ה-22.12.11 לביתה של הגב' אמסלם לבדיקת טענותיה והנושא יהיה במעקב והמשך טיפול שלנו. נשמח לעמוד לשירותך בכל עת. בברכה, חברת yes.
שוב אותה הבעיה אמרו שיגעו לא הגיעו ולא יצרו קשר למרות שנשארתי בבית יום והפסדתי יום עבודה
שאלה
האם להמתין או פשוט לגשת לבת משפט ולסיים את הרדיפה של חברת יס
ושהם ירדפו אחרי
ממתין לתשובה עד שבוע הבא
במידה ולא תהיה תשובה הנושא יעבור לטיפול משפטי
תודה רבה על הניסיון לעזור אבל כנראה שחברת גדולות מבינות רק דרך בתי משפט!!!!

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 26.12.11, בהמשך לפנייתו השנייה של מר שמעון זגורי בשם אחותו הגב' תגיל אמסלם מרח' העצמאות 40 בקרית ביאליק בנושא חיבור של חשמל צלחת הלוויין, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייה זו.

ביום ה-22.12.11 ביקר בבניין נציגנו הטכני וערך בדיקה של ארון התקשורת והחשמל בבניין, מבדיקתו עלה שחשמל הצלחת נכון למועד הבדיקה אינו מחובר לספק החשמל הדירתי של הגב' אמסלם. מאחר ורצה שתהיה בדיקה מקיפה יותר תיאם הגעה נוספת של מנהל ההתקנות האזורי לבניין ביום ה-27.12.11.

במועד זה ביקר מנהל ההתקנות בבניין ונפגש עם הגב' תגיל אמסלם, גם בבדיקתו נמצא שחשמל הצלחת נכון למועד הבדיקה אינו מחובר לספק החשמל הדירתי של הגב' אמסלם. הפונה ציינה שזה היה מחובר והיא הזמינה טכנאי פרטי לניתוק ויש בידיה תמונות לחיבור שהיה טרם הניתוק.

במועד זה לאחר ביקור מנהל ההתקנות שוחחה נציגת פניות הציבור עם הגב' אמסלם טלפונית. בשיחה זו הובא לידיעת הלקוחה שאין לנו כל דרך לדעת אם חשמל הצלחת היה מחובר לספק חשמל של דירתה ובמידה ותעביר לידינו תמונות לראיה לא נוכל גם לדעת מתי בפועל בוצע חיבור זה. הוסבר שאם ביצענו בעבר חיבור כזה הרי שבוצע באישור ולבקשת דייר אשר התגורר בדירה ולא על דעת עצמנו.

הגב' אמסלם ציינה שהנה מתגוררת בדירה 3 שנים ואי לכך אושר בשיחת הטלפון שלמרות אי הבהירות בנושא אנו נאשר באופן חריג שיפוי כספי עבורה בגין עלות צריכת החשמל של צלחת הלוויין לתקופה בת 3 שנים (על פי חישוב של צריכה חודשית מקסימאלית בעלות בסך 2 ₪), החזר בסך כ-72 ₪.

סך זה לשיפוי לצערי לא היה מקובל על הפונה ולא ניתן היה להשלים את הטיפול בפנייתה.

כל פנייה נוספת תתקבל אך ורק מהגב' תגיל אמסלם אשר מתגוררת בכתובת לגביה הועברה התלונה ותטופל.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes.

תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה