פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתוסכל מהאטימות של יס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי לחברת יס, ומה שאני שמתי לב שלא רואים טוב בערוצים שהם לא H.D
כעבור כשבוע התקשרתי לדווח שאני לא רואה טוב, תיאמו לי טכנאי לשבוע אחרי זה
הטכנאי בדק וכתב שאין חדות בערוצים,ולי הוא הוסיף ואמר שזה בעיה ידועה ושאין מה לעשות. התקשרתי שוב ושלחו לי שוב טכנאי והוא כתב שלא רואים ברור.
התקשרתי שוב והנציגה שדיברתי איתה אמרה לי שזה ידוע שיש בעיות בערוצים שהם לא H.D ביקשתי שאני רוצה להתנתק היא העבירה לי את שימור לקוחות ואמרתי שאני רוצה להתנתק, נשאלתי למה אז הסברתי שאני לא רואה טוב,אז היא אמרה לי שהיא רוצה לשלוח לי טכנאי שיבדוק, אמרתי לה שכבר היו שני טכנאים ושניהם אמרו שאין מה לעשות ושהם יודעים שיש בעיות כאלה ואין מה לעשות , וגם הנציגה שהעבירה לך את הבקשה שלי להתנתק אמרה לי שידוע שיש בעיות צפייה.אז היא ענתה לי שזה לא נכון ולאף אחד בחברה אסור להגיד כזה דבר ואני הולכת ללטפל במי שאמר את זה, היא תיאמה לי טכנאי בכיר שהגיע ובדק שוב ושוב ואמר שזה התמונה הברורה של יס, הטכנאי לא הסכים למלא שום טופס.
התקשרתי שוב וביקשתי להתנתק ושאני לא מוכן לשלם את דמי ההתחברות כי מהתחלה אני לא קיבלתי מוצר שאני מוכן לשלם על כך, נאמר לי שאין כזה דבר כי כבר עברו 14 יום מההתחברות, וכשאמרתי לו את שגם הנציגה אמרה לי שזה ידוע שלא רואים ברור, התשובה שלו היתה שהיא חדשה ואין לה מושג על מה היא מדברת. אחרי דין ודברים הסכים המנהל לשלוח אליי מנהל אזור בכיר שיבוא ויראה שהתמונה לא ברורה והוא יוכל לזכות אותי, אמרתי לו שהוא יכול להגיע ביום ראשון עד 12 כי אחרי זה אני חייב לצאת מהבית. מיותר לציין שעד השעה 14:00 לא הגיע וגם לא התקשר אליי.
ביום רביעי שביקשתי להתנתק שאלו אותי ממתי אמרתי שמיום ראשון.
אבל בפועל מיום שישי בבוקר החשיכו לי חלק מהערוצים. התקשרתי לברר למה אמרו לי שלא מובן למה ושיחזירו לי את הערוצים, ובפועל זה לא קרה.
הנציגה שדיברתי איתה ביום שישי היא הנציגה הראשונה שאמרה לי שמופיע אצלה שאני לא הראשון בבניין ובאזור שלי שמתלונן שיש בעיות בצפייה
ביקשתי ממנה שתציין את מה שהיא אמרה לי ואני מקווה שהיא רשמה את בכדי שאף אחד לא יוכל לטעון שרק אני ממציא את זה
אני מבקש מכם לזכות אותי על כל חיוב שקיבלתי מכם על ההתחברות הכושלת הזאת אני לא עברתי אליכם כדי לקבל מוצר פגום. ויחס נוראי שכזה

נ.ב.
נוסף על כך לא חיברו איתי לv.o.d שהייתם צריכים לחבר אותי
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 25.12.2011 בעניינו של מר יוסי שרף.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר שרף עולה כי תואמה הגעת טכנאי לכתובת המנוי לצורך איסוף של ציוד הקצה ליום 16.01.2012 בין השעות 8:00-10:00. אבקש להבהיר כי המועד האחרון לחיוב הנו 25.12.2011 לבקשתו של מר שרף.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר שרף לניתוק המנוי.

אבקש להבהיר כי אין מקום לזיכוי כספי כלשהו, שכן מר שרף התחבר לyes ביום 30.11.2011 ובקשת הניתוק הראשונה מטעמו התקבלה ביום 20.12.2011.


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה