|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכנאי YES |
נושא התלונה: |
שחר איל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד 26/12/2012
חברת YES
מנהלת פניות הציבור
הגב' לאה אידל
מאת:
איל שחר
ת.ז 027106582
הגפן 9
צור משה
טל- 054-2476776
הנדון: פיצוי על אי הגעת טכנאי של YES (פעמיים !!)
בתאריך 14.12.2011 תאמו איתי הגעת טכנאי לאסוף ציוד בין השעות 10:00-12:00 התאום נעשה טלפונית וגם נשלחו 2 הודעות SMS לתזכורת יום לפני .
ביטלתי את כל עיסוקי וחיכיתי בבית. כאשר לא הגיע הטכנאי התקשרתי ונאמר לי שנעשתה טעות הם מאוד מתנצלים והטכנאי לא יכול להגיע. נקבע לי איסוף חדש לתאריך 26.12.2011 לשעה 10:00-12:00
בתאריך 26.12.2011 בשעה 13:00 לאחר ששוב ביטלתי את כל עיסוקי וחיכיתי בבית טלפנתי שוב ל YES ונאמר לי שוב שהטכנאי לא יכול להגיע ונקבע לי איסוף לינואר 2012 .
בפעם הראשונה הבלגתי אבל בפעם השניה זה כבר מוגזם.
אין ספק שיש פה זלזול בלקוח וזלזול בחוק .
1) חוק הטכנאי קובע כי באם נותן השירות מעוניין לדחות את מועד השרות עליו להודיע על הדחייה עד לשעה 20:00 ערב קודם למועד הביקור ללקוח
2)כידוע לכם חוק הטכנאי קובע כי לאחר איחור של 3 שעות מעבר לזמן ההמתנה על נותן השירות לפצות את הלקוח ב- 600 ₪
ברצוני לסיים את ההתקשרות בינינו בצורה מכובדת ובכדי שלא להיגרר לבתי משפט ולהוצאות נוספות אני מבקש לפצות אותי בסכום שקבע המחוקק ע"ס 600 ₪
איל שחר
|
פיצוי כספי ע"ס 600 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|