פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי YES נושא התלונה:
שחר איל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד ‏26/12/2012
חברת YES
מנהלת פניות הציבור
הגב' לאה אידל

מאת:
איל שחר
ת.ז 027106582
הגפן 9
צור משה
טל- 054-2476776


הנדון: פיצוי על אי הגעת טכנאי של YES (פעמיים !!)
בתאריך 14.12.2011 תאמו איתי הגעת טכנאי לאסוף ציוד בין השעות 10:00-12:00 התאום נעשה טלפונית וגם נשלחו 2 הודעות SMS לתזכורת יום לפני .
ביטלתי את כל עיסוקי וחיכיתי בבית. כאשר לא הגיע הטכנאי התקשרתי ונאמר לי שנעשתה טעות הם מאוד מתנצלים והטכנאי לא יכול להגיע. נקבע לי איסוף חדש לתאריך 26.12.2011 לשעה 10:00-12:00
בתאריך 26.12.2011 בשעה 13:00 לאחר ששוב ביטלתי את כל עיסוקי וחיכיתי בבית טלפנתי שוב ל YES ונאמר לי שוב שהטכנאי לא יכול להגיע ונקבע לי איסוף לינואר 2012 .

בפעם הראשונה הבלגתי אבל בפעם השניה זה כבר מוגזם.
אין ספק שיש פה זלזול בלקוח וזלזול בחוק .

1) חוק הטכנאי קובע כי באם נותן השירות מעוניין לדחות את מועד השרות עליו להודיע על הדחייה עד לשעה 20:00 ערב קודם למועד הביקור ללקוח

2)כידוע לכם חוק הטכנאי קובע כי לאחר איחור של 3 שעות מעבר לזמן ההמתנה על נותן השירות לפצות את הלקוח ב- 600 ₪

ברצוני לסיים את ההתקשרות בינינו בצורה מכובדת ובכדי שלא להיגרר לבתי משפט ולהוצאות נוספות אני מבקש לפצות אותי בסכום שקבע המחוקק ע"ס 600 ₪

איל שחר

פיצוי כספי ע"ס 600 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה