פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ממירים לאחר 6 שנים מהניתוק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ-6 שנים התנתקתי מחברת יס תואם הגעת נציג לקחת את הממירים ,לאחר מספר ימים ובמשך מספר חודשים כשאף אחד לא הגיע לקחת את הציוד ,פניתי שוב ושוב ל YESבדרישה שיבואו לקחת את הציוד,כאשר אני כבר לקוח של הוט וסיימתי עם יס את הניתוק,כמובן שאיש לא הגיע וכך נשאר המצב .
היום בתאריך 28/12/2011 לאחר כ-6 שנים אני זוכה לטלפון מבחור בשם רומן שטוען שאני צריך להחזיר ממירים ליס ,די הופתעתי מהשיחה וממשך הזמן עד ש YES נזכרו שאני צריך להחזיר ציוד,הוא טען שמופיע לא שאני צריך להחזיר 3 ממירים לאחר חיפוש לא קצר נמצאו 2 ממירים כיוון שמאז כבר עברתי דירה .
התקשרתי ליס דיברתי עם נציגה בשם סי ושאלתי לפשר העניין הסברתי גם שעברו 6 שנים ושזאת חוצפה לדרוש ציוד לאחר זמן כה ארוך ומה גם שדרשתי כשהתנתקתי שיבואו ,היא הסכימה איתי בנושא ואמרה שאני צריך להחזיר 3 ממירים טענתי שיש ברשותי רק 2 ואני בכלל לא זוכר שהיו לי 3 ממירים ביקשתי לדבר עם מישהוא אחראי והיא טענה שאין כזה ונתנה לי מספר טלפון שבדיעבד התברר שהוא של משרד עו"ד,התקשרתי למספר ונתקלתי בבחור שענה לי ואמר שאני לא עושה להם טובה ושאני צריך להחזיר 3 ממירים,התקשרתי שוב ל YES וניסיתי לבקש מנהל או מישהוא שיקשיב לסיפור ההזוי הזה הנציגה הסבירה שזה עבר לטיפול עורך דין ואין מי שיכול לעזור לי.
אני מבקש את עזרתכם כדי להבין איך מעולם לא פנו אליי מ YES בדרישה להחזיר ציוד,איך ייתכן שעברו 6 שנים ופתאום יש דרישה ממשרד עורך דין ,איך מצפים שלאחר 6 שנים לקוח צריך לשמור על ציוד ואז לבוא בדרישות .
למהYES מעולם לא פנו אליי ישירות,למה לא באו לקחת ציוד כשהתנתקתי מהם,ולמה כשביקשתי שיבואו שוב ושוב אף אחד לא הגיע.
ברשותי רק 2 ממירים שאותם אני מחזיר היום לנציג מטעם עורך הדין ואין לי מושג
מה לעשות לגבי הדרישה ל 3 ממירים מבקש את עזרתכם ,למה לא מחוקקים חוק שהאזרח הוא לא שמירת חפצים ואם החברה לא אספה תוך זמן מסויים את הציוד זאת הבעיה שלה .
כספי סוג הנזק :
ביטול הדרישה להחזר כספי וסגירת התיק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 28.12.2011 בעניינו של מר עמוס רותם.

אבקש להביא לידיעתך כי בהתאם לפרטים אשר ציינת בפנייתך, לא נמצא מנוי התואם לתוכן הפנייה.

אציין כי יש ניתן לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 2080* או 1-800-20-8000.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה