פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
סוקולוב יבגני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

חווית צפיה!?
חווית רמאות זו הגדרה נכונה לחרבת יס
תאור המקרה:
במהלך הצטרפות מרכו אותי שבוע עד שבאו להתקין, לא כפי שתואם ע"פ רצונם!
כמובן שחוץ מילדה בת 8 ומטפלת לא היה אף אחד בבית, זו אגב שיטה
לבקשתי הטלפונית והסבר מה ברצוני ואיך לבצע התקנה, חזר אלי מתקין כעבור זמן בטענה שסיים התקנה וצריך לחתום על טופס ביצוע, התבקש המתקין להקריא מה כתוב בטופס על קריאה (טלפונית!) טען אותו מתקין שזה מה כתוב המטפלת קבלה הנחיה לחתום (המטפלת אינה דוברת עברית!)
בחזרתי הביתה כעבור שעתיים גיליתי שע"ג טופס נוספו פרטים שלא בהסכמתי,
כמו כן במועד ההתקנה נגרם נזק לקירות בדירה. מייד התקשרתי לחברת יס עם בקשה לנתק אותי.
מנציג לנציג עברתי ב"כוונה" להניק "שירות הטוב" ומגיע לי
כל אחד מנציגי קישרי לקוחות הבטיח ב"אופן אישי" לטפל בי ולתת הזדמנות נוספת
לתקן לקויים של אחרים.
נכון להיום בתאריך 2011\12\28 אני עדיין עם קיר לא מתוקן ושוב מגיע לנציגי שרוצה "להניק יחס אישי" ושוב ביקש הזדמנות נוספת.
אחרי שהוא היבין שאין הזדמנויות יותר הוצעה לי פיצוי בגובה 130 ש"ח!?
זה לאחר שלקחתי היום חופש!!! בכדי להיות נוכח בעת תיקון

לסיכום: "חוויה" ללא ספק, אך לא חיובית, בצורה הכי מזלזלת ורמאית.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 28.12.2011 בעניינו של מר רוסלן פרייציס.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר פרייציס עולה כי תואמה הגעה של טכנאי ליום 28.12.2011. לאור האמור לעיל, בהתאם לקבוע בסעיף 18א(ד) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 ולאור העובדה כי הטכנאי לא הגיע לביתו של מר פרייציס במועד לו תואם השרות יזוכה חשבון המנוי על שמו בסך 600 ₪.

בהמשך לפנייתו של מר פרייציס אבקש לציין כי בוצע ניסיון לתאם מול מר פרייציס הגעת טכנאי לצורך איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי אך זאת ללא הסכמתו של הלקוח. לפיכך הוסבר למר פרייציס כי יש באפשרותו להגיע לסניף קבלת קבל הממוקם ב-רחוב היוזמה 6, אזור התעשייה כפר סבא בימים א'- ה' בין השעות 9:00 ל-17:00 על מנת להשיב לידינו את ציוד הקצה. אבקש להדגיש כי יש באפשרותו של מר פרייציס ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של yes על מנת לתאם מועד הנוח לו לאיסוף של ציוד הקצה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה