פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הורדת הוראת קבע והפיכתי ללקוחה למרות ביטול השירות. וגבייה נוספת ללא הצדקה.i נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' היוזמה 6, אזור התעשייה, כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של חברת הוט. וב23/10/11 נציגה בשם אוסנת ממחלקת מבצעים הציעה לי להצטרף לחברת יס. בתנאי אינטרנט של 10 מגה בייט, וגם רק בתנאי הזה. בגלל החשיבות של האינטרנט שקודם על נושא הטלויזיה, היא הבטיחה שנציג בזק יגיע להתקנת לפני נציג של יס.
ב-24/10/11 בזק הודיעו על דחיה בהתקנה ונציג של יס הגיע לפני נציג בזק ולא כפי שהובטח. הנציג ביצע התקנה. מאוחר יותר באותו היום הגיע הנציג של בזק והודיע שבמתחם המגורים שלנו, לא נוכל להתקין אינטרנט גבוה מ-2 מגה מהירות. משהו שממש לא עולה על הדעת ולא מקובל עליי.
באותו היום הסברתי לאחד מנציגי חברת יס את הבעייה והרצון שלי לביטול העסקה ולניתוק. נאמר לי שעליי לשלם 280 ₪ עבור העבודה של הטכנאי של יס. זה הכעיס אותי מאוד שעליי לשלם התקנה על משהו שלא קיבלתי וגם בשל אי עמידה בתנאים של חברת יס מולי. ובנוסף ההתקנה שהנציגה אסנת דיברה עליה היתה בגובה 180 ₪ כי הובטחה הנחה של 100 ₪ . ובנוסף לכל אלה, ה280 החלו להגבות מכרטיס האשראי שלי ב-10 תשלומים שווים של 28 ₪. התשלומים היא עוד הפרה בוטה של החוזה שנחתם על ידי. בנתיים הודיעו לי שיגיע נציג לאסוף את ציוד הקצה.
אחרי מספר רב של שיחות עם מספר רב של נציגים, בזבוז בלתי פוסק של זמן וכסף וגם עוגמת נפש גדולה. ב-10/12/11הגעתי אל נציגה בשם אביה ממחלקת מבצעים שאמרה שהיא מטפלת בי מעתה ולאחר השמעת הסיפור בפעם המאה, הבטיחה שאקבל את הזיכוי של 100 ₪ ישירות לכרטיס האשראי.
להפתעתי הרבה בחיוב הויזה של דצמבר, כפי שהתברר לי ב-20/12/11 לא רק שלא נעשה זיכוי ותשלום ה-280 ₪ המשיך לרדת בתשלום השלישי שלו (מתוך 10). אלא גם התווסף תשלום נוסף של 142.33 ₪ ולצידו כתוב "הוראת קבע חדשה".
בחזרה לנציגת השירות אביה, טענה שהזיכוי היה מותנה אך ורק בהצטרפות שלי לחברת יס. עליי לציין ששום דבר כזה לא נאמר בשיחה הקודמת איתה. הגבייה הזו נעשתה שלא בהסכמה ולא בידיעתי כמו כן ביטול בקשת ההצטרפות מהחברה נעשתה על ידי גם בכתב וגם בע"פ ב-24/12/11, בצורה מפורשת.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת החזר כספי על גביה של 280 ₪ + 142.33 ₪ וביטול מידי של התשלומים שמורדים בהורדת קרדיט. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 4.1.2012 בעניינה של גב' דנה שחל עמיר.

חברת yes אינה אחראית לתיאום והגעת הצוותים הטכניים של חברת בזק.

גברת שחל עמיר בחרה לקבל ולאשר את הצטרפותה לשירותי חברתנו ביום ה- 25/10/2011 ולמרות
האמור בפנייתה בנוגע לתיאום הגעת צוות טכני מטעם חברת בזק יום קודם לכן.

לאור לא נמצא מקום לזיכוי כלשהו ועפ"י העולה מפנייתה זו.

יש להדגיש כי בהצטרפות למבצעים וחיבור לשירותי תשתית אינטרנט של חברת "בזק" ושירותי ספקיות שירותי גישה , ההתקשרות הינה מול חברת "בזק" והספקיות השונות בהתאם .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה