חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 07.10.2010 סוכם עמך על מבצע מסוג GSR * לתקופה בת 36 חודשים בהתחייבות במחיר 239 ש"ח* לחודש, ולמשך שנתיים נוספות ללא התחייבות, במחיר 329 ש"ח* לחודש ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתך ואישורך ונחתמו על ידך.
ביום 25.12.2011 פנית אל מוקד שירות הלקוחות בחברתנו בבקשה לסיים את ההתקשרות, הוסבר לך על התחייבותך מיום 07.10.2010 לתקופה בת 36 חודשים, והוסבר לך חיוב הגין החזר עלות הטבה. ביום 01.01.2012 עקב פנייתך הטלפונית נשלח בדואר לכתובת המנוי נספח תנאי מבצע החתום על ידך.
בהתאם למידע שבידי תואם מועד איסוף ציוד הקצה ליום 19.01.2012 בין השעות 16:00-18:00.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון (הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים).
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|