פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל מאחד הנציגים וחוסר תיאום בין הנציגים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כמה חודשים עברתי דירה והחלטתי לעשות מנוי בחברתכם (בעבר הייתי לקוחה שלכם), מה שהתגלה מאוחר יותר כטעות חיי.
בחודש ספטמבר הגיע נציג מטעמכם בשם נחשון וצירף אותי לחברתכם, ההתקנה נקבעה בתאריך 21/09/11, כל היום חיכיתי בבית ורק בשעות אחה"צ התקשר אליי הטכנאי בשם דניאל שהודיע לי באופן די מפתיע שאני לא רשומה ברשימה שלו והוא לא מתכוון להגיע היום ושזה ידחה למחר.
בתאריך 22/09/11 נקבע לי התקנה בין השעות 10:00 – ל 12:00 אך שוב פעם לצערי לא הגיעו בזמן שנקבע, לקראת השעה 11:40 הרמתי טלפון לחברתכם לשאול את הנציג מתי יגיעו להתקין לי את הממירים, הנציגה התנצלה ומסרה שיגיעו לקראת 13:00.
לאחר שהטכנאי הגיע התקשרנו לסוכן נחשון לספר לו את השתלשלות העניינים והוא הבטיח כי לא נחוייב עבור ההתקנה בגלל האיחור ביום.
כמובן שאכן חויבתי בהתקנה. בתאריך 04/10/11 שלחתי פקס לתלונות ציבור ורשמתי את התלונה, אך אף אחד לא טרח לחזור אליי גם לאחר שביררתי שהפקס הגיע.
לאחר אין ספור טלפונים וייאוש רב אני ובעלי החלטנו לנתק את המנוי, בתאריך 06/11/11 התקשרנו לנציג שירות וביקשנו להתנתק.
הנציג אמר שיגעו לאסוף את הממירים בתאריך 22/12/11 בין השעות 15 – 13 לאחר שביררנו מדוע הם יגיעו כל כך מאוחר הוא אמר שזה לא משנה והניתוק נעשה באותו היום.
במהלך חודש דצמבר התקשרתי לנציג מחברתכם ואמרתי לו שאני לא מתכוונת לצאת מוקדם מהעבודה ולהפסיד שעות עבודה בשביל שיקחו ממירים, הנציג קבע איתי תאריך אחר ב – 26/12/11 בין השעות 20:00 – 18:00.
בתאריך 26/12/11 התקשרתי לשירות לקוחות של חברתכם ומסרתי לנציגה בשם אביה שאני נמצאת מחוץ לעיר שאני לא יספיק להגיע בשעה שנקבעה, אביה הייתה נורא נחמדה וניסתה לשכנע אותי בכל זאת להישאר בחברתכם, ביקשתי ממנה שתדבר איתי מחר ואני יחשוב על זה.
בתאריך 27/12/11 אכן אביה התקשרה וניסתה בכל זאת לשכנע אותי להישאר, מאחר שאני כל כך פגועה מהיחס שלכם וחוסר מקצועיות שכל אחד לא מבין על מה אתה מדבר, היה לי נורא קשה לתת לה תשובה באותו הרגע אמרתי לה שתתקשר ביום חמישי ואני יתן לה תשובה סופית, ועד שאני יחליט שתודיע לי כמה אני חייבת עבור 6 ימים של חודש נובמבר, היא אמרה שהחוב עומד על 54 ₪ וביקשה כ.א. או שנשלם שובר בדואר, מנסיוננו בעבר שמחייבים איך שבא להם החלטנו שתשלח שובר בדואר לגמר חשבון.
בתאריך 03.1.12 יום שלישי בשעה 16:10 הרמתי שוב טלפון לחברתכם מאחר שראיתי שאביה לא חוזרת אליי, בשביל לברר מתי מתכוונים לקחת את הממירים, לאחר שהנציגה שאלה את פרטי המנוי היא ישר העבירה אותי למחלקה המשפטית לבחור בשם אבי חן שהתברר לי שקוראים לו אבי חין גל שדיבר לבעלי בצורה מזלזלת מעליבה ופוגעת ובפעם הראשונה ניתק לו את הטלפון בפנים לאחר שהבהיר לבעלי שיש לו חוב בסך 640 ₪.
בעלי היה כל כך עצבני על ניתוק הטלפון והתקשר שוב וביקש לדבר עם המנהל שלו, אבי החליט שהוא המנהל ואין מעליו ומדברים רק איתו והמשיך לדבר בטון כועס ואפילו לא ניסה לברר מה הבעיה ואיים במשפטים, והתנהג בצורה משפילה. כל השיחות מוקלטות ויש לכם אפשרות לבדוק זאת.
אני ובעלי לא הינו רגועים מהשיחה והחלטנו בפעם המליון להתקשר שוב לחברתכם וביקשנו מנציגת שירות שלא תעביר אותנו ותקשיב למה שאנחנו רוצים להגיד לה, לאחר שהיא שמעה את הכל היא התנצלה בשמו ואמרה שאין באפשרותה בכל זאת לעזור לנו ושהיא מעבירה אותנו לשימור לקוחות, לאחר שסיפרנו שוב את כל הסיפור בשימור לקוחות טענה הנציגה שאין באפשרותה לעזור והיא לא מבינה למה העבירו את השיחה אלייה, ביקשנו ממנה לשלוח מייל לאביה שתיצור איתנו קשר דחוף ביותר מאחר והיא יודעת במה מדובר ועשתה לנו את הגמר חשבון.
נכון להיום 04/01/12 אני עומדת חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות ואין אף אחד שמתייחס ברצינות. מאז ועד היום אני עוברת מסכת התעללויות מצידכם ואין ספור טלפונים לנציגים שעובדים בחברתכם, יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה זה בדיוק מה שקורה בחברתכם, כל נציג שאני מדברת איתו אומר לי "תספרי לי את הסיפור מהתחלה" לאחר שאני מספרת את כל הסיפור ורותחת מכעס נאמר לי שאינו יכול לטפל בבעיה ושהוא מעביר אותי לשירות לקוחות, שהשירות לקוחות מעבירים אותי למח' כספים, והמח' כספים מעבירה אותי לשימור לקוחות וככה אני מוצאת עת עצמי עוברת מאחד לשני בלי לפתור שום דבר.
מחכה ומצפה לתשובה דחופה ביותר מאחראי של חברתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes ומצרה על החלטתך לסיים את ההתקשרות עם חברתנו .


ראשית ברצוני להודות לך על שהקדשת מזמנך להעלות על הכתב את טענותייך.

yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד.


אבקש להביע התנצלותי הכנה על המקרה , כפי שעולה ממכתבך לרבות שיחתך עם נציגנו מר אבי ואי הנוחות באם נגרמה לך . תוכן פנייתך הועבר למנהליו.

נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר .

אוכל להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

בהתאם לרשומות המנוי ביום 9.1.2012 שוחחה עמך טלפונית נציגתנו אשר תאמה עמך מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום 2.2.2012 .


רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון .

בברכה

חברת yes





תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה