פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה לגבי תיאום טכנאי של YES ואי הגעתו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב,



ב-13/12/2011 שוחחתי עם נציגת שירות הלקוחות של חברתכם בבקשה לנתק את המנוי. תואם עימה הגעת טכנאי רק ליום 4/1/2012 בין השעות 12:00-14:00 (זאת מכיוון שלא היו לכם די טכנאים לספק תאריכים חלופיים קרובים עם שעות עבודה מקובלות ו/או סבירות) ונתבקשתי להמתין בבית.

על כך שלחתם אף תזכורת באמצעות מסרון (SMS) ביום 13/12/11 בשעה 18:20, ביום 3/1/2012 בשעה 16:20, וביום 3/1/2012 בשעה 19:17.



כשהגיע התאריך האמור, ומאחר והשעות שיכלתם לספק היו "באמצע היום", נאלצתי לקחת יום חופש מעבודתי ולשבת בביתי כפי שנתבקשתי על מנת להמתין לטכנאי של חברתכם. כך עשיתי.

הטכנאי של חברתכם בושש מלהגיע. לא זו אף זו, אף נציג מטעם חברתכם אף לא טרח להתקשר בשביל לעדכן על עיכוב או חוסר יכולת הנציג להגיע.

כשניסיתי להתקשר אל חברתכם, נתקלתי בזמני המתנה גבוהים מהרגיל שהמליצו לי להתקשר במועד מאוחר יותר וכך הלאה. לא הצלחתי לתקשר איתכם בשביל לברר היכן עומדים הדברים ופשוט נאלצתי להמתין בבית.



בבוקר יום ה-5/1/2012 שוחחתי עם נציגת שירות הלקוחות, הגב' שרי, וביקשתי לתאם מועד חלופי להגעת הטכנאי (תואם לי שוב על ידי נציגת השירות, הגב' נופר, מועד הגעת טכנאי ליום 11/1/2012 בין השעות 10:00-12:00) ודרשתי לדעת מדוע הטכנאי לא הופיע ואף נציג לא טרח להודיע לי על כך. היא לא ידעה לתת לי תשובות למעט התנצלות כנה.

הסברתי לה כי מבחינתי מדובר בהפרה בוטה וזלזול בזמן העבודה שלי.

לאור האמור לעיל, ומאחר והטכנאי "איחר בלמעלה מ-3 שעות מזמן ההמתנה שנקבע" (או ליתר דיוק – פשוט לא הגיע כלל), הרי שחברתכם נדרשת בזאת להעביר לידי סך של 600 ₪ כפיצוי ללא הוכחת נזק כחלק מתיקון מס' 24 לחוק הגנת הצרכן הידוע בכינויו "חוק הטכנאים" (28.9.08)בתוך 7 ימים ממועד קבלת מכתבי זה.



מבלי לגרוע מהאמור לעיל, הריני להודיעכם כי הנכם מחויבים, ע"פ חוק, שלא לגבות ממני תשלום החל מיום הודעתי על הניתוק, דהיינו, מיום 13/12/2011.



כולי תקווה כי לא אאלץ לפנות לערכאות הרלוונטיות, לרבות אך לא רק: המועצה הישראלית לצרכנות, בית המשפט לתביעות קטנות, בכדי למצות את זכויותיי העומדות לרשותי.



אין באמור לעיל בכדי להוות גריעה מכל סעד או פיצוי העומדים לרשותי במסגרת החוק והריני להודיעכם בזאת כי אעמוד על זכותי.



העתק: אתר תלונה (www.tluna.co.il)
פיצוי בסך 600 ש"ח מכח חוק הטכנאים + לא לגבות תשלום מיום הודעתי על ניתוק 13/12/2011 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה