פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס מחייבים חיובים כפולים ואין עם מי לדבר!!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
1.1.12

בחודש ספטמבר,בזמן שהייתי לקוחה של הוט (הייתי לקוחה של יס ועברתי להוט בגלל עלויות)
הגיע טכנאי של יס לקחת את הממירים,וניסה לשמר אותנו.הוא הציע לי אותה עלות שאני משלמת בהוט..
(אני חייבת לציין שלפני שעזבתי פניתי ליס בבקשה להוזלה העלויות,שאם לא,אתנתק,והם אמרו לי שזו בעצם האופציה שנשארה לי...)הוא די היה אגרסיבי בשימור שלו,ועברנו.הוא אמר לי במפורש:אל תתנתקי מהוט אני מנתק אותך שלא ישמרו אותך...
ואכן הגיע טכנאי של יס להתקין לי את הממירים (כבר אז הם הוכיחו חוסר קשר בין מי שסגר איתי עסקה,לנציגי שרות וטכנאי...הוא אמר לי התקנה חינם,ו2 ממירים ב250 ₪...והיה קצת חוסר תקשורת בניהם..)
3 חד' שהייתי לקוחה של יס מסתבר שגם הייתי לקוחה בהוט.. לא ניתקו אותי!!!
עליתי על זה רק כי ביטלו לי את הכ.א ומהוט התקשרו שאשלם את חובי אליהם.. הייתי בשוק!!!
כל ה-3 חד' האלו יס לא מפסיקה לחייב ולזכות אותי על סכומים שהיא ממציאה,כל פעם טעות אחרת:
פעם התקנה שניתנה לי חינם,שבסופו של דבר התברר שהיא אכן חינם,פעם שניה ערוצים שניתנו לי חינם,וכו'
בתקופה האחרונה נקלעתי לקשיים כספיים ביקשתי להתנתק מהוט מאחר ואני ביס,הוסבר שאני לא יכולה כי אני חייבת לעדכן הוראת קבע.
התקשרתי ליס כדי לקבל החזר על ה3 חד' ששילמתי כפול גם הם לא מוכנים כי אין לי הו"ק...
מה שבעצם אומרות לי החברות האלו,אם אין לך כסף אכלת אותה כי מאיתנו תוכלי להתנתק רק כשתגיע לעו"ד או תעדכני הו"ק ואין לי אפשרות כי היתה לי הגבלה בחשבון.
נעזוב את החוצפה המשפילה שבה אני צריכה להסביר לכל נציג על המצב הכלכלי שלי וע"כ שכל חברה מנסה להכניס יד לכיס הדי ריק שלי...
מדובר בכסף שלי!!!!!יס חייבים להחזיר לי אותו!!!!!!!!
בעיקרון כרגע לא אמור להיות לי חוב אצלם,הפעם האחרונה שדיברונו לפני שידעתי שאני גם לקוחה של הוט,הסכום היה 220 ₪ שכרגע אין לי מה לשלם להם כיוון שהם חייבים לי ..

הועברתי לטיפול של יהודה מנהל מחוז והוא בחוצפתו מטרטר אותי בלך ושוב,'תתקשרי מחר','מחרתיים','יום ראשון נהיה יותר חכמים', 'בבוקר', 'בערב' וכו'
ואני יודעת מה יקרה,הם מחכים שיעבור הדד ליין ואז יעיפו אותי לעו"ד ואז יהיה יותר קל:תפני לעו"ד זה בטיפולו אין לי אפשרות לעזור לך...
זה קרה לי כבר לכן העיקול שהיה לי בחן...
והפעם אני לא רוצה ולא מוכנה לשתוק!!!אני אנסה כמה כיוונים עד שאמצא את המקום שאכן עוזר לאזרח הפשוט שניתקע בלי שיש עם מי לדבר מול החברות העצומות האלו....
בבקשה תעזרו לי!!

בברכה רחלי בראנס
ת.ז 0-6641447-5
פלא' 052-8744648
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה