פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסרת צלחת יס מחצר ביתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מתגוררת בדירה שכורה בר"ג מזה מס' שנים, בקיר ביתי ממוקמת צלחת של יס, מעולם לא הייתי לקוחה של YES, כך שמעולם לא הוזמנה צלחת זו או אחרת על ידי לא בכתובת זו ולא בכתובות אחרות בהן התגוררתי בעבר.
הצלחת ממוקמת בקיר המבנה בכניסה לבית, בגובה נמוך המטריד ומפריע לדיירי הבית, ומהווה במקביל מטרד חזותי.
בתאריך: 29.12.11 התקשרתי ודיברתי עם נציג בשם יותם שהבטיח כי תוך 48 שעות יחזרו אליי לתאום טכנאי, אף אחד לא טרח לחזור אליי.
בתאריך: 04.01.12 התקשרתי ודיברתי עם מושיקו שאמר שיותם העביר את בקשתי בצורה שגויה ולכן הוא מעביר אותה שוב, ושוב עליי להמתין 48 שעות בכדי שיחזרו אליי לתאום הסרה.
בשעות אחה"צ של אותו היום התקשרה הגב' גליה גדות מצוות תשתיות ואמרה שהיא שולחת פקס לתאום הסרה, הפקס אכן הגיע אך צויין בו מס' לקוח 1133177, מברור שערכתי הסתבר שמס' הלקוח שייך לממן רני ואילנית מרח' סורא 8 בר"ג.
בתאריך: 08.01.12 התקשרתי שוב ודיברתי עם הגב' הנ"ל והסברתי שמס' הלקוח שצויין בטופס שייך לדיירים מרח' סורא 8 כשאני מתגוררת ברח' סורא 10.
הגב' אישרה לי למחוק את מס' הלקוח ולחתום בכל זאת על הפקס, בו מצויין שאני מתחייבת לשאת בכל נזק שיגרם , ויס רשאית לחייב אותי ע"פ מחירון שלהם (לא מצויין סכום בפקס). בהתחשב בעובדה שמעולם לא הזמנתי התקנה נראה לי לנכון שאין צורך להזמין הסרה, בהתחשב בעובדה שהמנוי לא קיים בכתובת המדוברת עלייהם פשוט להסיר אותו, אני אובדת עצות וממתינה לתשובתכם.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה