פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הסכם ללא הצדקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב - 3.1.2012 אישרתי הסכם התחברות במסלול JWU.
הטכנאי הגיע ביום שישי ואמר שצריך להתקין לוויין בבניין לפני שיוכל לחבר אותי.
לאחר מספר ימים של התקשרויות ותאומים להתקנת הלוויין, מתקשר נציג ואומר שההתקנה תגיע מחר, רק שצריך לחתום על ההסכם שוב כי הוא בוטל, רק שהפעם המסלול שחתמתי עליו לפני שבוע כבר לא קיים, והמסלול הזהה עולה 234 שקלים במקום 229, והוא התחייב לפצות אותי ב 90 שקלים על הטעות. אף אחד לא הודיע לי שביטלו את ההסכם, ואין שום סיבה שאני אשלם יותר כסף על טעות טכנית של חברת יס.
עוגמת נפש סוג הנזק :
חידוש ההסכם המקורי או הסכם זול יותר ופיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה