פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתקלה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נשארתי ללא טלוויזה כתוצאה מתקלה של חברת הלווין יס לא שלחו לי טכנאי רק תיאמו ליום אחר
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתך לyes.

חשוב לציין כי בהתאם למוסכם ביננו בהסכם ההתקשרות :"אם אינך מצליח לראות כלום בטלוויזיה שלך, כלומר, אין קליטה, אנו נעשה כל מאמץ על מנת שטכנאי יגיע לביתך תוך 3 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה ובכל מקרה אנו מתחייבים כי הטכנאי יגיע לביתך לא יאוחר מ-12 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה. במקרה של הפרעות בקליטה, הטכנאי יגיע לביתך תוך 48 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה. הטכנאים של yes יגיעו לביתך בטווח של שלוש שעות בימים א-ה בין 08:00-18:00 ובימי שישי וערבי חג וחול המועד בין 08:00-14:00..."

בהתאם לרשומות המנוי ביום 13.01.2012 פנית לחברתנו בנושא תקלת צפייה ותואם למולך או מי מטעמך מועד הגעת טכנאי ליום 14.01.2012 בין השעות 10:00-12:00, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי והתקלה טופלה.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
עינת מורי
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה