|
|
|
|
|
|
שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום שישי 13 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשעות הבוקר דיווחתי על תקלה..הבטיחו לשלוח טכנאי בין שיים לארבע כולל החלפת ממיר..בחמש התקשרתי ולאחר 40 דקות המתנה חא היתה להם תשובה ...עד לשעה זו 9 הערב אף אחד חא התקשר להתנצל ותכנאי כמובן לא הגיע.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
אביע התנצלותי וצערי הרב על הרושם שיצרנו אצל מר הברפלד בנושא השרות ללקוח לרבות עיכוב במתן שרות טכני ואי הנוחות באם נגרמה לך, נציגנו מחויבים להעניק ללקוח את השרות הטוב והאיכותי ביותר.
תוכן פנייתו הועבר לטיפולם של הגורמים האחראים לתחומים בהם עוסקת פנייתו.
לאור המקרה הריני לציין כי ביום 16.1.2012 בוצע זיכוי חד פעמי לחשבון המנוי בסך 300 ₪ .
בברכה ,
חברת yes
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|