חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה על פנייתך לyes.
אביע צערנו על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתך הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
בהתאם לרשומות המנוי עולה כי ביום 12.01.2012 פנית לחברתנו בנושא תקלת צפייה ותואם למולך מועד הגעת טכנאי ליום 12.01.2012 בין השעות 18:00-20:00, במועד זה הגיע נציגנו הטכני לכתובת טיפל בתקלת בניין ולא נכנס לכתובת המנוי לטיפול התקלה בממיר שברשותך, עקב כך ניתן פיצוי כספי חד פעמי בסך 300 ₪ ותואם מועד הגעת טכנאי נוסף ליום 14.01.2012 בין השעות 14:00-16:00, במועד זה בשעה 16:29 לערך פנית לחברתנו והוסבר כי טכנאי יגיע עד השעה 18:00, בשעה 18:45 לערך שוחחו עמך נציגנו וסוכם על זיכוי כספי חד פעמי בסך 600 ₪.
במועד זה בשעה 21:11 לערך הגיע נציגנו לכתובת המנוי והתקלה טופלה.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
עינת מורי
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|