פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לטענת יס הותקנו בביתי 2 ממירים, כאשר בפועל הותקן ממיר 1 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הצטרפתי כלקוח לחברת YES ביום 9.11.2010. אני ואשתי גרים בדירת 2 חדרים קטנה בתל אביב ובמועד ההתקנה הייתה לנו טלויזיה אחת. הטכנאי שהתקין את הממיר התקין 2 שקעים, אחד בסלון ואחד בחדר שינה, כאשר רק לאחד מהם הוא חיבר ממיר והשני נשאר ריק. מספר פקודת העבודה (שבוצעה על ידי קבלן בשם ב.ר. גל תקשורת בע"מ) הינו: 33787266.

יצויין כי ב17.4.2011 הגיע שוב טכנאי של יס והתקין לנו VOD (יחידה 1 - שכן היה לנו ממיר 1 בלבד).

ביום 16.1.2012, רכשתי טלויזיה נוספת לחדר שינה. התקשרתי ליס בבקשה להוסיף ממיר נוסף ונאמר לי לתדהמתי שיש ברשותי כבר ממיר נוסף שמספרו 0114792832. ציינתי כי אין בידי ממיר נוסף וכי מדובר בטעות. נאמר לי כי בטופס העבודה רשם הטכנאי 2 ממירים וכך גם העביר לחברה 2 מספרים סידוריים של 2 ממירים. שוב ושוב ציינתי כי מדובר בטעות וכי אפילו אין לי טלויזיה נוספת, אולם נציגי יס המשיכו לחזור על הטענה כי אצלם במערכת רשום כי הממירים ברשותי (לטענתם העניין נבדק מול מחלקת הלוגיסטיקה וההנדסה ואישרו להם כי הציוד אצלי). יצויין כי בטופס העבודה ישנו רישום מוזר בו הספרה 2 רשומה כתיקון על גבי הספרה 1 וכמובן שאין חתימה ליד התיקון. הצעתי לחברה להגיע ולבדוק את השקע ולראות כי לא היה מחובר אליו מעולם שום ממיר, בתחילה נאמר לי שכך ייעשה, אולם בשיחה נוספת, נאמר לי כי זה לא אפשרי וכי אין מה לעשות, אני "חייב" לחברה ממיר נוסף.

לא עזרו כל טענותיי והסברי, ונאמר לי כי מרגע שרשום להם במערכת שבידי 2 ממירים, האחריות עליי וברגע הניתוק, אחויב בעלות הממיר בסך 1000 שקלים.

אשמח לטיפולכם.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes . שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 19.1.2012 בעניינו של מר נשר .

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר נשר .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום ה- 6.2.2012 שוחח נציג פניות הציבור ב- yes עם מר נשר ופנייתו טופלה לשביעות רצונו .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה