פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון חודשי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום אני מנוי ליס כבר 12 שנה וכל פעם מחייבים אותי בטעות כספית לעצמם
אחרי שאני מבין שיש טעות אני מתקשר ומבקש זיכוי ואז מתחיל בלאגן בחשבון

שכל פעם צריך לבדוק למה לא זיכו את הסכום הנכון,לידיעתכם.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 20.1.2012 בעניינו של מר אהרון פולצ'י.

מבדיקה ברשומות המנוי של מר פולצ'י עולה כי ביום 1.2.2012 שוחח עמו מר גיא, נציג yes בנוגע לתנאי המבצע שלו בyes. בשיחה טלפונית זו הוסברה למר פולצ'י החשבונית שלו, תשלומים עבור המבצע ועבור ממירים מתקדמים והוא טופל לשביעות רצונו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה