פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזבוז זמן ועוגמת נפש בלתי נסבלת נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש שעבר התנתקי מחברת ייס ותיאמו לי טכנאי לאסוף את ציוד הקצה ו ולא הגיעו ולא הודיעו לי גרמו לי לעוגמת נפש בזבוז זמן ארוך . שוב קבעו ולא באו ולא יצרו קשר ומאז נעלמו עקבות ייס שלחתי שוב ושוב מיילים וטלפונים הבטיחו שיחזרו ולא חזרו אלי .ואני לא רוצה את הציוד אצלי ורוצה שיקחו אותו ממני בהקדם האפשרי .
התנהגות חוזרת ונשנית של חברת ייס שעד היום לא אספו את הציוד הקצה שלהם
מנהל הבטיח שיחזור אלי ולעולם לא חזרו
אני דורש פיצוי כספי על עוגמת נפש ובזבוז זמן על זילות וזלזול משווע כלפי .
עוד
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes . שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום ה- 24.1.2012 בעניינו של מר צור .

מבדיקת רשומות המערכת נמצא כי ביום ה- 23.1.2012 תואם על ידינו איסוף של ציוד הקצה של yes מכתובת המנוי ליום ה- 26.1.2012 .

ביום ה- 25.1.2012 נמסר לנציג המחלקה הטכנית ב- yes ע"י מר צור כי המועד שתואם אינו נוח , לבקשתו תואם מחדש מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום ה- 23.2.2012.

במידה ומועד זה אינו נוח , יש באפשרותו של מר צור לפנות למוקד שירות הלקוחות של yes לתאם מועד אשר נוח לו יותר.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה