פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה של חאפרים ובלגאן שלם מסביב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגיעו שני מתקינים של יס להתקין מחדש ולחבר אותנו מהוט ליס.
איכות התמונה נהייתה קטסטרופה. כעבור שבוע צלצלנו וביקשנו שיבדקו. הגיע טכנאי של יס שבדק וטען שהעבודה לא בוצעה כראוי, בלשון המעטה ... פתח כל מיני חיבורים מהקיר, השאיר כבלים לא מחוברים וחלק מהשקעים פתוחים , החליט שצריך להתקין הכל מחדש, הבטיח שתוך חצי שעה יצלצלו לתאם התקנה חוזרת. הודענו לו שלא נהיה מוכנים לקבל את אותם מתקינים חאפרים, כך גם הודענו בשיחה לשראות הלקוחות במפורש. כולם אמרו ש"יהיה בסדר". בשעות הערב הקישו שני החאפרים שוב על דלתנו. סירבנו לקבלם ומאז, יום חמישי האחרון, אנחנו עם כבלים משוחררים, לא מחוברים עד לרגע זה. מיותר לציין שאף אחד ביס לא טרח לפנות אלינו כדי לתאם התקנה מחודשת.
להקים עוד שתיים \ שלוש חברות מתחרות ! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך שנתקבלה ביום ה- 31.1.2012 בעניינו של מר שוורץ.

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר שוורץ .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום ה- 29.1.2012 שוחח נציג פניות הציבור ב- yes עם מר שוורץ ופנייתו טופלה לשביעות רצונו .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה