|
|
|
|
|
|
טכנאי שלא הגיע |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בוקר טוב טכנאי של חברת יס היה אמור להגיע בתאריך 31-1-12 בשעה שבין 16-00 ל18-00 המתנו בבת ביטלתי את כל הפגישות שהיו לי ומה קרה מהטכנאי לא הגיע התקשרתי ושעה ועשרים מאחד לאחד מעבירים אותי וביקשתי אישור שהם לא הגיעו או לדבר ם המנהל וכלום שמים עלינו ........ גדול לא איכפת להם שאנחנו מפסידים כסף למה אין אף אחד שיכול לעשות משהו אמרתי לנציג שאני רוצה ללכת לבית משפט הם צוחקים לך בפנים לא יעשו כלום במשפט הקנס זה רק עם יש תקלה ולא מגיעים מה ההבדל תגידו עוד בשיא החוצפה אני מקבל sms שלפי בקשתי הוזמן לי תאריך אחר מי ביקש בכלל תאריך אחר אני מקווה שבאמת מי שצריך לראות את זה יראה ויבין
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
בהתאם לרשומות המנוי ביום 31.1.2012 שוחח מנהל בחברתנו עם מר ימין אשר טיפל בפנייתו וסיכם עמו על עדכון מבצע חדש .
בהתאם לאמור מר ימין ביטל את בקשתו לניתוק המנוי.
בברכה
חברת yes
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|