פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה הטעיית הצרכן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפנות לאתר זה ולספר כי חברת יאס היא חברה מסוכנת והסוכנים שלה ממש עוסקים בקבלת דבר במרמה ,בעקבות טקלות הולכות וחוזרות בהוט יצרתי קשר עם סוכן של יאס בשם מיכאל שאף הגיע לביתי סוכם כי עלות חבילה תעלה 229 וכי ידאג לי לממרים חדשים לשאלתי מה בדבר התשתית כי בהוט זה היה כולל מסר לי זה עולה סהכ 10 שקלים מסרתי לו כי אני רוצה לצפות בוי או די מסר לי כי התוכניות שאני רוצה יהיו בחינם נתתי לו את מספר הויזה כמו טיפשה לא רשמתי בכתובים הסכם ומפה התחיל הסיוט ,הממרים שהגיעו זה לא מה שסוכם כול השירותים בוי או די התברר כי הם בתשלום רציתי להיתנתק פנה אליי נציג מאוד אדיב והבטיח כי הסוכן יתנצל וכי הדבר יסודר ,החבילה עלתה לי בעוד עשרים שקלים שירותי התוכן בוי או די לא נתנו חינם כמו שהובטח יצאתי פגועה שיא השאיים היה שקבלתי חשבון מבזק כי אני משלמת מעל שמונים שקלים על התשתית הייתי בהלם יצרתי קשר עם יאס שתשובות לא היה להם לתת מיותר לציין שהסוכן לא התתנצל ולמרבה ההפתעה נעלם אני פונה לאתר הזה בשם כול הקשישים המסכנים והחלשים יותר שאין מי שידאג להם ושדואלת מי נותן פה אחריות להתנהגות של הסוכן ? מדוע אני צריכהלשלם כול כך הרבה כסף? מבקשת עזרה וקצת שפיות בכול הרמאות של חברת יאס הזהרו
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
ביום 14.2.2012 שוחחה נציגת פניות הציבור עם גב' ניסים אשר התנצלה לאור הרגשתה מהשרות אותו קבלה בהצטרפותה לחברתנו.
לאור המקרה הוחלט להעניק הטבות במנוי.
בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה