התקנת ממירים של חברת YES שנקבע לא בוצע עקב אי הגעת המתקינים |
נושא התלונה: |
יום שישי 10 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לכבוד: חברת- -YES הטלוויזיה בלווין
הנידון: חיבור לשירותי התוכן שנקבע לא בוצע
ביטול עסקה באופן חד צדדי ללא הודעה ללקוח
שלום רב.
אבקש להביא לידיעתכם את הדברים הבאים:
בעקבות פנייה שלי למחלקת המכירות של חברת YES בתאריך 08/02/12 חזר אלי נציג מכירות בשם קוסטה, לאחר שסיכמנו את תנאי העסקה, תנאי התשלום, כמות הממירים ותוכן הערוצים.
נקבע לנו התקנה לתאריך 10/02/12 בין השעות 10:00 ל- 12:00, למחרת נציג המכירות (קוסטה) יצר קשר וביקש צילום של תעודת הזהות עם כתובת מדויקת וגם קיבל, מאחר והעסקה הייתה סגורה התקשרתי לחברת הוט וביקשתי מהם לבטל את המנוי ולהגיע לאסוף את הציוד שלהם, עקב כך נוצר מצב שבו ביום שישי בבוקר 10/02/12 בשעה 10:45 נותרתי ללא שירותי טלוויזיה וממתין לטכנאים של YES
בשעה 12:10 התקשרתי לחברת YES על-מנת לברר מדוע ההתקנה מתעכבת,
שוחחתי עם נציג בשם יאיר נאמר לי שהעסקה בוטלה ללא ידיעתי מסיבה לא ברורה, הסברתי לנציג שככול הנראה ישנה טעות אצלם מכוון שלא אני ביטלתי את העסקה, ביקשתי להבין את סיבת הביטול אך זו לא נאמרה
בדקתי עם חברת האשראי שלי אם יש בעיה בכרטיס שלי וקבלתי אישור שהכול תקין.
התקשרתי שוב לyes--ביקשתי לשוחח עם נציג המכירות (קוסטה) לא אפשרו זאת, ביקשתי לשוחח עם הנהלת השירות על מנת לקבל תשובות יותר ברורות נאמר לי שיחזרו אלי ביום ראשון, כלומר נשארתי ללא טלוויזיה שישי ושבת ובנוסף ללא שום תשובה.
אני פונה להנהלת YES
א: אבקש לקבל הסבר לכך שקבעתם איתי התקנה ולא הגעתם?
ב: מאיזו סיבה בוטלה העסקה ומדוע לא הודעתם על כך?
ממתין לתשובתכם המהירה
רוני אלימלך. כתובת דוא"ל [email protected]
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הנדרש בחוק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|