חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה על פנייתך לyes.
בהתאם לרשומות המנוי עולה כי ביום 29.01.2012 פנה מר נג'ארי לחברתנו בבקשה להוספת ממיר yesMax בכתובת המנוי. מועד הגעת טכנאי לביצוע ההתקנה תואם ליום 16.02.2012 בין השעות 14:00-16:00. במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי וביצע שדרוג לממיר קיים (אסף ממיר ישן תמורת ממיר מתקדם). לאחר ההתקנה פנה מר נג'ארי לחברתנו ומבדיקה שביצענו נמצא כי טכנאי ביצע החלפה מממיר קיים לממיר מתקדם במקום הוספת ממיר לציוד הקיים וזאת עקב טעות אנוש שבתום לב שבוצעה על ידי נציגנו.
בהתאם למידע שבידי תואם מועד הגעת מתקין להוספת הממיר שנלקח מכתובת המנוי ליום 05.03.2012 בין השעות 14:00-16:0. בנוסף, בוצע זיכוי חד פעמי בחשבון המנוי בסך 159 ₪ עבור עלות הגעת המתקין אשר יקוזז מהחיובים השוטפים במנוי.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|