פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטכנאי לקח ממיר מבית הלקוח וביצע שדרוג במקום הוספת ממיר יס מקס נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בעקבות רכישת טלוויזיה חדשה, התקשרתי לחברת יס וביקשתי שיתקינו לי ממיר יס מקס חדש לטלוויזיה שרכשתי.
הטכנאי הגיע בתאריך 16/02 וביצע שדרוג הכוונה שלקח ממיר ישן והחליף במקומו ממיר חדש.
בנוסף הטכנאי לא נתן לנו שלט חדש בעקבות שחשב שמדובר בשדרוג ולא בהוספת ממיר חדש.
בעקבות זאת התקשרתי לטכנאי ודרשתי ממנו לחזור לאחר שהלך ולהחזיר לנו את הממיר שלקח הנמצא ברכב שלו.
הטכנאי אמר שהוא כנראה עשה טעות ויחזור להחזיר אלינו את הממיר.
הוא לא חזר ולכן התקשרתי מספר פעמים לחברת יס וביקשתי הסבר בעקבות מה שקרה.
שום נציג לא נתן לי תשובה מוצדקת לכך שהטכנאי לקח ממיר שהיה ברשותי מה שהוא לא היה צריך לעשות אלא רק להוסיף ממיר.
נציגה ביס אמרה לי לפתוח קריאה חדשה מה שאומר שאני צריך לחכות חודש בשביל שיבוא הטכנאי ויחזיר לי את הממיר שלקח.
בנוסף לכל הנציגה דיברה בזלזול ולא ברציניות טיפלה בעניין.
ביקשתי להתנתק מיס והיא העבירה אותי לנציג אחר שגם לא טיפל בעניין.
דבר זה אינו מקובל עלי ובנוסף לכל נותרתי ללא ממיר וטלוויזיה שהילד שלי יוכל לצפות בה.

אבקש טיפול מעמיק בעניין.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
תודה על פנייתך לyes.
בהתאם לרשומות המנוי עולה כי ביום 29.01.2012 פנה מר נג'ארי לחברתנו בבקשה להוספת ממיר yesMax בכתובת המנוי. מועד הגעת טכנאי לביצוע ההתקנה תואם ליום 16.02.2012 בין השעות 14:00-16:00. במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי וביצע שדרוג לממיר קיים (אסף ממיר ישן תמורת ממיר מתקדם). לאחר ההתקנה פנה מר נג'ארי לחברתנו ומבדיקה שביצענו נמצא כי טכנאי ביצע החלפה מממיר קיים לממיר מתקדם במקום הוספת ממיר לציוד הקיים וזאת עקב טעות אנוש שבתום לב שבוצעה על ידי נציגנו.
בהתאם למידע שבידי תואם מועד הגעת מתקין להוספת הממיר שנלקח מכתובת המנוי ליום 05.03.2012 בין השעות 14:00-16:0. בנוסף, בוצע זיכוי חד פעמי בחשבון המנוי בסך 159 ₪ עבור עלות הגעת המתקין אשר יקוזז מהחיובים השוטפים במנוי.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה