פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל של מוקדניות ושירות לקוחות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד ארקושין אסתר
מנהל קשרי לקוחות כנרת 63/3 אשדוד
יס תקשורת בלווין
היוזמה 6 טל: 088554186
כפר- סבא



הנדון: ניתוק בעקבות התנהלות רשלנית של מוקדנים ונותני שירות
באוקטובר בקשתי להתקין בביתי שקעים חדשים, בעקבות שיפוץ.עם החלפת השקעים הציע הטכנאי
להחליף לממיר yes max והוא חינם. חויבתי בסך 195 ₪ על התקנת הממיר והתקנת שקע באותו סכום.
אינני משתמשת בפונקציות המוצעות של הממיר ואינני זקוקה לו מכיוון שנאמר לי שזה בחינם , הסכמתי להתקינו בביתי.
עם קבלת החשבונית על סך 770.63 ₪
התקשרתי בתאריך : 6.12.11 בשעה: 16:05 וקבלתי על הסכום המופרז שנדרשתי לשלם .הבטיחו לחזור אלי.
ב- 8.12.11 בשעה: 13:45 התקשר יריב מנהל שירות לקוחות וציין שזו טעות והנני זכאית לזיכוי בסך: 400 ₪
התקשרתי ב12.112 ובקשתי לדעת מתי יתבצע הזיכוי? יניב משירות לקוחות הדגיש שאני זכאית ל- 400 ₪ זיכוי .
ב- 19.1.12 בשעה: 10:00 , הילה משירות לקוחות ציינה שהזיכוי יופיע בחשבונית הבאה.
ב- 9.2.12 בשעה: 14:20 שוחחתי עם רויטל משירות לקוחות העבירה אותי לעינת .
ב- 9.2.12 בשעה: 14:30 אניה משירות לקוחות טענה כבר שאינני זכאית לזיכוי ושאלתי מדוע לא נותקתי מחברת "יס" נאמר לי שאשרתי את המשך קבלת שירות אם אקבל זיכוי . שיחה מעין זו כלל לא התנהלה . הטענה שקרית.
ב-19.2.12 בשיחה עם טהר בשעה: 16:20 הודעה על ניתוק." התבשרתי " על זיכוי של 24 ₪ בלבד , לעג לרש.
ב- 19.2.12 שיחה עם מישל הודעה על ניתוק והתחברות ל"הוט"
בשל טיפול כושל של מוקדניות , מנהלי שירות לקוחות וטיפול שלומיאלי הריני מפסיקה את קבלת השירות מחברת "יס" . נא עשו בדק בית והקשיבו לשיחות המוקלטות. .
הנני ממבקשת את הזיכוי המגיע לי למרות הפסקת ההתקשרות עמכם .זאת בטרם אפנה לתביעות קטנות.

על החתום:
אסתר ארקושין


כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 21.2.2012 בעניינה של גברת ארקושון .

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית גברת ארקושון .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום ה- 27.2.2012 שוחח נציג פניות הציבור ב- yes עם גברת ארקושון ופנייתה טופלה לשביעות רצונה .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה