פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור ליס נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21-2-12 חתמתי על הסכם עם מר גידי נציג החברה על הכנסת קו בזק +אינטרנט+ שירות יס לטלוויזיה .
הובטח לי שתוך 24 שעות יחברו אותי לאינטרנט ,טלפון ,וחיבור לטלוויזיה .
אנחנו זוג מבוגר הזקוק לקו הטלפון לקשר עם הילדים והסביבה ,ואינטרנט לקשר עם ילדינו שחיים בחו'ל.
לצערי היום כ שלושה ימים לאחר ההבטחה עדין לא נעשה דבר רק חיבור לקו טלפון , והבטחות של "שעוד מעט אנחנו מגיעים "או "מחר" , כמו כן הבטיחו לי בין שעה 14-16אח"כ בן 16 -18 ולבסוף נציגה שדחתה ואמרה שרק ביום ראשון הקרוב כלומר ב26-2-12 יגיעו.
אני מרגיש שממש ניצלו אותנו בגלל גילנו המבוגר,
וחוסר ההבנה שלנו בתחום.
כל התנהגות זו גרמה לי ולאשתי עוגמת נפש ודאגה רבה .
כל התנהגות נציגכם הייתה מצג שווא ותרמית .
חברתכם לא עומדת בהבטחות שכתובות.
ומכל זה אין לי אימון בכם .
אני גם רוצה לציין כי בזק לעומת יס הגיעו בזמן כמו
שהבטיחו ועשו עבודה טובה ומהירה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.
ביום 1.3.2012 שוחחה נציגת פניות הציבור עם מר סגל אשר התנצלה על הרגשתו מהשרות שניתן טרם הצטרפותו לחברה.
הוצא להתחבר אלנו ולהעניק לו שרות הולם . כעת סירב לכך בטענה שמחובר לכבלים .
בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה