פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר אינספור תקלות עם חברת הוט, זיכויים שהובטחו ולא התקבלו וחוסר התייחסות בנושא החלטתי להתנתק ולעבור לחברת יס. בתאריך 19/02/12 שוחחתי עם נציגי המכירות של יס. הובטח לי שכל נושא העברת החבילות (תשתית, ספק, טלויזיה וטלפון) יטופלו ע"י יס. בנוסף סוכם על מחיר לכל החבילות הנ"ל כולל הטבות לרגל הצטרפותי ושאת קנס היציאה מהוט תספוג יס. מה שקרה בפועל זה שהגיע טכנאי בזק נאמר לי שעליי להתחבר לתשתית בזק. עלות של 550 שקלים. כמובן שלא ציפיתי להוציא סכום כזה. לאחר שיחה עם נציגי המכירות הוסכם שאשלם 300 שקלים על ההתחברות (סכום מאוד גבוה עבורי שממש לא התכוננתי להוציא). בינתיים מהוט לא יצרו איתי קשר על ניתוק, התקשרתי שוב לנציגת המכירות של יס בתאריך 23/2 והיא אמרה שתשלח להוט הודעת ניתוק נוספת. היום החלטתי להתקשר להוט ולבדוק מה קורה. לטענתם לא התקבלה הודעת ניתוק, בנוסף עליי לשלם קנס יציאה של 517.4 שקלים. התקשרתי שוב לנציגת המכירות. הפעם היא אמרה שיס תספוג רק 250 שקלים מקנס היציאה. אמרתי לה שזה לא מה שנאמר לי בהתחלה. וגם על ה 300 שקלים שהייתי צריכה להוציא במזומן לא נאמר לי. בקשתי שתבדוק את השיחה המוקלטת ותוודא שלא נאמרה לי מילה על כך שיס תספוג רק 250 שקלים מהקנס, במידה וכך היה נאמר אני הייתי מוודאה עם הוט מה הסכום ובהחלט לא מוציאה 250 שקלים פלוס 300 שקלים על לעבור לחברה אחרת. סה"כ 550 שקלים שזה המון המון כסף בשבילי. לסיכום: כשלוש שעות שאני מדברת עם חברת הוט ויס לסירוגין, ההבטחה של יס לטפל בכל נושא ההעברה לא בוצעה. אני זו שצריכה לעשות את הכל. לבקש מהוט טפסים, לפקסס לי ולהתקשר לכל אחת מהחברות על מנת לוודא שהיא מסונכרת עם השניה. אני זו שמוציאה כספים מכיסי שמילה אחת לא נאמרה לי על אף אחת מהוצאות אלו. אני מבקשת שיבדקו את השיחות וישמעו שנאמר לי במפורש שכל הטיפול בנושא ההעברה יחול על יס כולל קנס היציאה המלא מחברת הוט.
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה