פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב7 לינואר 2012 קיבלנו החלתה לגבי החזר כבפי של 458.64 ש''ח לחשבון של אבא שלי טובלי מיכאל ת''ז 310629498 (שנמצא בחו''ל) שלא בוצע עד היום. בניביון בירור עם נציגים של יס בטלפון העלו בפני נושא של ממיר שלא הוחזר (שבעצם עניין של רשלנות של הטכנאי שאסף אאותו אבל המחשיר לא הגיע לחברה). העניין עבר בירור ארוך של כמה חודשים בשנה שעברה שרק אחריו התקבלה החלתה על החזר. למרות זות ההחזר לא בוצע והתברר שזה פשוט לא מעודקן במערכת... לציין שהסכום הנ''ל הינו דמי מנוי עבור חודשיים אחרי שהמנוי נסגר לפי בקשתו של בעל המנוי. לאר הנ''ל אני דורשת החזר מיידי של הסכום המגיע.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 26.2.2012 בעניינו של גב' אנסטסיה מיכאלוב בנוגע למנוי על שמו של מר מיכאל טובלי.

בהתאם לרשומות החברה, ביום 22.1.2001 הצטרף מר טובלי לשידורי החברה בתנאי מבצע היכרות שיועד למצטרפים חדשים, ובביתו התקינה החברה ממיר דיגיטלי וכרטיס חכם, כנדרש הימנה.

בגין שאילת הממירים שסופקו למר טובלי בחר הלקוח לשלם בדרך של שכר-מכר (כלומר - תשלומי ליסינג). המדובר על תשלום חודשי בשיעור קבוע הנמשך על פני תקופה של 5 שנים (כ- 60 תשלומים), כאשר הבעלות בציוד הקצה עוברת אל מר טובלי לאחר ביצוע התשלום האחרון, במסגרת חלופה זו.

בהתאם לסעיף 4.5.3 להסכם ההתקשרות מצוין כדלהלן: "בדרך של שכר-מכר- הנמשך על פני תקופה של 5 שנים, כנגד תשלום חודשי...הבעלות בציוד הקצה תועבר לידי הלקוח לאחר ביצוע התשלום האחרון במסגרת חלופה זו. הלקוח יהיה רשאי להפסיק את השכר-מכר בכל עת...רשאי הוא לרכוש בעלות בציוד הקצה אם ישלם באותה עת את יתרת התשלומים המהוונת".

במידה ולא יושלמו 60 תשלומי הליסינג,כדוגמת המקרה של מר טובלי, יחשבו התשלומים ששולמו כשכירות חודשית בגין הממירים, קרי הסכומים ששולמו בגין ציוד הקצה לא יושבו ללקוח בעת סיום תקופת הליסינג.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר טובלי בגין הממירים חויב חשבונו החל מחודש ינואר 2001 עלות חודשית בסך 30 ₪ לממיר. בגין הממיר הנדון שולמו 37 תשלומי ליסינג בלבד כאשר התשלום האחרון היה בחודש ינואר 2004. (ניתן לאשר עובדה זו ע"י הצגת חשבוניות מהתקופה הנדונה).

מבדיקה מקיפה שנערכה ברשומות מנוייך עולה כי בתאריך 11.2.2004 פניתם למוקד שרות הלקוחות שלנו בבקשה להוזיל את המחיר לחבילת הצפייה במנוי הנדון ולקבל מידע לגבי מבצע YESWOW. המנוי הוסב בהסכמתכם למסלול החדש, להלן, תכנית אישית G34 ביום 15.2.2004.

על פי התיעוד ברשומותינו, במעמד שיחה טלפונית זו הובא לידיעתך כי הצטרפות למסלול זה מותנית בוויתור על תכנית תשלומי השכר מכר עבור הממיר (תשלומי הליסינג), הוסבר כי עם ההסבה לתכנית זו יופסקו תשלומי הליסינג במנוי ולא ניתן יהיה לחזור למסלול הראשוני .

ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הנם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

על פי נוהלי yes לקוח קיים המבצע עסקה טלפונית מקבל מידע מפורט באשר לכל תנאי המבצע ומאשר הסבת מינויו למסלול חדש. נספח המבצע נשלח בדואר לביתו לעיון וקריאה .

חשוב לציין, כי yes (להלן- "החברה") פועלת מכוח רשיון שניתן לה ע"י משרד התקשורת, וככזו היא כפופה להוראות המנהל והמועצה להסדר שידורי כבלים ולווין. בתנאי רשיון החברה, ואף בהסכם ההתקשרות שלה עם לקוחותיה (המאושר ע"י ביה"ד לחוזים אחידים), הותר לה לבצע עסקאות, לרבות עסקאות טלפוניות, בין אם בתחילת ההתקשרות עם המנויים ובין אם במהלכה.

לאור האמור לעיל החל מחודש ינואר 2004 הופסקה תכנית הליסינג עבור ציוד הקצה שברשותך וס"ה כאמור לעיל שולמו 37 תשלומים לממיר הנדון זאת מתוך 60 תשלומים אשר נדרשים לרכישת הציוד והעברת בעלותו לידי הלקוח.

מכאן, כי במקרה של הפסקת תשלומי השכר-מכר, בין אם בכלל ובין אם לצורך שאילת המפענחים בשיטה אחרת, ומבלי ששולמה יתרת התשלומים בגינם, אין הבעלות על המפענחים עוברת לידי הלקוח (שכן, לא בוצעה "רכישה"), ואין הלקוח זכאי להחזר של אותם חיובים שכבר שולמו על ידו מאחר והוסכם מראש כי אלו הם חיובים חודשיים אשר ישמשו כתמורה כנגד שאילת המפענחים במהלך תקופת ההתקשרות, והבלאי שחל עליהם במשך הזמן.

אי לכך ובכפוף להסכם ההתקשרות הציוד נותר בבעלות חברת yes.

בבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר טובלי לא נמצא כל תיעוד למידע שונה שניתן ע"י נציגינו בנושא בעלות של ציוד הקצה.

בהמשך לפנייתך אבקש לציין כי ביום 25.10.2011 בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי בין השעות 12:00-14:00. אבקש להדגיש כי הממיר האמור טרם הוחזר לידי yes ועל מר טובלי או מי מטעמו ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של yes על מנת לתאם מועד לאיסוף הממיר האמור.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון. אבקש להדגיש כי כל יתרת זכות שתישאר במנוי על שמו של מר טובלי תוחזר לאמצעי התשלום המעודכן במנוי במסגרת הליך גמר החשבון.


נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה