פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 11/20011 נשלחה לי הודעה מחברת יס כי המבצע עליו הייתי מנוי שנתיים מסתיים בחודש 12/2011,וכי המחיר יעלה מ-178 ש"ח לכ-210 ש"ח.הודעתי להם כי אינני מעונין וביקשתי להתנתק.כעבור 4 ימים נותקתי.אולם את הממירים נאמר לי יבואו לקחת בעוד שלושה שבועות.במועד התשלום שלאחר מכן בתחילת ינואר גבו ממני 17 ש"ח יתרת חשבון.חודש לאחר מכן בפברואר הופתעתי לראות כי גבו ממני 206 ש"ח נוספים ,שלדבריהם זהו קנס התנתקות כי התנתקתי לפני הזמן. אינני מבין כיצד גובים קנס של 206 ש"ח על 3 שבועות ניתוק לפני הזמן כשהתשלום החודשי שלי היה 178 ש"ח.כיצד יתכן קנס בגובה 120% על 3 שבועות.בתודה מראש

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 27.2.2012 בעניינו של מר אורי גמיל.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר גמיל ביום 11.12.2011 הגיע טכנאי לכתובת המנוי בין השעות 18:00-20:00. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 4.11.2011.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר גמיל לניתוק המנוי. אבקש לציין כי מר גמיל חויב על סך 206.92 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם






תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה