|
|
|
|
|
|
ממיר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ליפני כשלושה חודשים עזב בני ואישתו את בתי בצאתם לקחו איתם 4ממירים של יס כעבור חודש היתנתקו והחזירו את 4 הממירים שהיו בירשותם אך אז היסתבר שהם החזירו ממיר שלי ואחד שלהם נישאר אצלי אך איני יכולה להשמישו עשרות פניות שלי ליס לא פתרו את הבעיה למרות שהחיבילה שלי מכילה 5 ממירים כבר 3 חודשים אני על 4 בבקשה שמישהו יטפל בבעיה בתודה אילנה וויס
|
החלפת ממיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
* |
שם ותפקיד: |
בהתאם לרשומות המנוי ביום 29.2.2012 שוחחה גב' וייס או מי מטעמה עם נציגתנו אשר טיפלה בפנייתה ותאמה עמה מועד להגעת טכנאי ליום 14.3.2012.
כמו כן ניתן לה הנחה 50% מעלות הגעת טכנאי והטבה בסך 15 ₪ זיכוי כספי כל חודש במסגרת המבצע שמעודכן נכון למועד מכתבי זה.
בברכה,
חברת yes
|
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|