פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות תקשורת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2011 פניתי לחברת יס שיש לי בעיה בהזמנות תכנים של VOD. ניסו לתפעל איתי את הבעיה טלפונית אך כלום לא עזר, נשלח אליי טכנאי שאמר שהבעיה הסתדרה והבעיה חזרה על עצמה לאחר שבוע. התקלה חזרה על עצמה כבר 5 פעמים מאז אוגוסט. בפעם האחרונה בשבוע שעבר היה אצלי טכנאי בכיר לדבריהם שנשלח אליי יום לאחר שביקשתי מהם להגיע וזאת לאחר שדרשתי בתוקף שיגיע אליי טכנאי בהקדם. הבעיה חזרה לאחר פחות משבוע. באחת מהפעמים ביטלתי יום עבודה ובפעם האחרונה יצאתי מהעבודה מוקדם יותר מהעבודה בכדי להיות בבית כשהטכנאי יגיע. במשך חצי שנה סוחבים ומערבבים אותי בעניין הזה. נמאס לי כבר מהסחבת, לא יתכן שלקוח משלם כל כך הרבה וכבר חצי שנה סובל מאותה תקלה שכל הזמן חוזרת על עצמה. מדוע מגיע לי שירות לקוי כל כך ועוגמת נפש שכזאת. אני מבקש התייחסות וטיפול הולם. כמו כן אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי. בנוסף אציין שכדי לראות ברט של שעה וחצי בVOD אני צריך לצפות בו מעל שעתיים כי כל הזמן הוא נתקע באמצע וטוען את עצמו, בנוסף יש דיליי רציני במעבר בין הערוצים וגם לאחר המעבר לערוץ הבא הוא משאיר את הכתוביות של הערוץ הקודם. עוד אוסיף ואומר שהייתי צריך לשלם 1600 ש"ח קנס יציאה מהחברה המתחרה על מנת להתחבר אליהם, כמובן שקיבלתי החזר של 1000 ש"ח אבל זאת לאחר כחודשיים של ריצות אחריהם שיחזירו לי את הקנס ויעמדו בהתחייבותם, הייתי מוכן לשלם 600 ש"ח כדי להיות לקוח שלהם וזה מה שאני מקבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון מיידי ודחוף. זה לא פייר שקיבלתי שנה VOD חינם וחצי מהזמן לא נהניתי ממנו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה