פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס מפרה את ההבטחות של איש המכירות שלה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אבקש להפנות את תשומת ליבכם להטעיית צרכן שמבצעת חברת יס
בתחילת 2011 הגיע לביתנו נציג מטעם יס והציע לנו עיסקה עם התחייבות ל 3 שנים, ציינו בפניו שאנחנו אמורים למכור את דירתנו ולעבור לגור אצל ההורים (לתקופה של חצי שנה ויותר) ולכן לא נרצה להתחייב.
הוא מסר שהקפאה רגילה היא ל 3 חודשים (כמובן, שבמצב כזה לא היינו מעוניינים לחתום על עיסקה), אבל הוא יבדוק עם המנהל שלו. הנציג התקשר בנוכחותנו למנהל הישיר שלו, ומסר לנו שאישרו לנו הקפאה של 6 חודשים ולאחרייה נחוייב ב 40 ש"ח לחודש, עד שנתחבר שוב.
כשרצינו להקפיא את המנוי, נפתחה סאגה , שבה יס לא היו מוכנים לעמוד בהתחייבות שניתנה לנו. אחרי שיחות בלתי פוסקות עם נציגי יס, הם "הואילו" בטובם לשוחח עם איש המכירות שלהם וזה אישר בפניהם כי זה היה הסיכום ביננו. ואכן המנוי הוקפא ל 6 חודשים (3.7.11-1.1.12)
מתורגלים, מהשרות הקולקל וחוסר האמינות שיס הפגינה. יצרנו קשר כעבור כחודשיים (למיטב זכרוני), בזמן שההקפאה עדיין הייתה בתוקף ושוחחנו עם נציגה של יס , הנציגה אישרה טלפונית שאכן רשום בתיק שלנו שאחרי ההקפאה של 6 חודשים , נחוייב ב 40 ש"ח עד שנתחבר שוב.
ב 31.1.2012 בעלי יצר עימם קשר לוודא שאכן נחוייב ב 40 ש"ח (כפי שהנציגה אישרה זה מכבר) הנציג טען כי לא רשום שהחיוב יהיה 40 ש"ח וכי אנו נחוייב בסך של 210 ש"ח. בעלי ביקש אם כך להתנתק. הנציג טען שה"קנס" י(בהתאם לחוק החדש) יעמוד על 90 ש"ח , שאותו בלית ברירה הסכמנו לשלם
פנינו ליס (למחלקת אמון הציבור) , במכתב התשובה שלהם (מס מערכת 718608) התעלמו לחלוטין מהנושא שסוכם עימם 40 ש"ח לחודש המשך הקפאה. וטענו שאנחנו נחוייב כאילו התנתקנו ב 21.2.2012 (למרות שבעלי שוחח עימם כבר ב 1.2.12 וביקש להתנתק. מסתבר שביס עובדים לפי המוטו "שאת אומרת לא למה את מתכוונת?") . נכון להיום חוייבנו ב 210 ש"ח עבור ינואר (שלפי הסיכום היה אמור לעמוד על 40ש"ח) והם מתעדים לחייב אותנו גם עבור פברואר ו"קנס". דמי יציאה .
בקשתנו מ"יס" "מוזרה" שיכבדו את מה שהנציג שלהם הבטיח!!!
כספי סוג הנזק :
שיס יכבדו את ההבטחות של איש המכירות שלהם פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה