פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר דירה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במהלך מעבר דירה נקבעה התקנה ולא הגיע איש. נקבעה התקנה נוספת והמתקינים לא הצליחו להתקין והזמינו קבלן חיצוני בפעם השלישית התקין הקבלן את הצלחת אך שביקש שאחתום על העבודה ראיתי כי הוא מתכוון להשאיר כבל עבה על הריצוף החוצה את החצר לכל רוחבה. תשובת הקבלן הייתה שהם מתקינים- לא קוברים מובן שלא אישרתי זאת ומיד הוניתי לטלפון אחראי, משהובטח לי שזה יטפל אישרתי בחתימה את העבודה והמתקינים עזבו. כעבור מספר ימים משלא נענו בקשותיי פתחתי את הריצוף וקברתי את הכבל שהיווה סכנה. כעבור שבוע ומספר בקשות חזר אלי אבי עמר מנהל קבלי חוץ של יס ובא לראות. לטענתו הייתה בעייה אך כיוון שפתרתי אותה בעצמי אז כבר אין בעייה וריצוף החצר מחדש היא לא בעיה של יס. בכל מקרה הבטיח כי יחזור אלי עם תשובה לכן או לכן תוך 48 שעות. שבועיים נוספים של טלפונים מצדי ואין תגובה כלשהי מיס ונקבעת פגישה עם אבי עמר ויוני- ב16/2/2012מנהל קבלים חיצוניים... שניהם מגיעים לראות, אבי עמר לא מסביר, יוני שואל ומבטיח תשובה תוך 48 שעות.שוב אני מצקשר ליס כל כמה ימים לבסוף יוני משאיר תשובה אצל אחד המוקדנים,ב-26/2/20122 בדקנו את התלונה והעניין לא רלוונטי.
בזבוז זמן, ימי עבודה, עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
תשלום כנגד עבודה שבוצעה וחומרים. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה