פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בכרטיס אשראי - חוסר אמינות !!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,

לפני מספר חודשים הודעתי לחברת יס לנתק אותי משרותיה .
הסיבה לכך הייתה - שרות לקוי מאוד לאורך זמן !
כתוצאה מבקשת הניתוק היזום שלי עודכנתי כי עליי לשלם קנס יציאה בסך 226 ש"ח
המתנתי חודשיים לקבלת החשבונית הסופית ורק לאחר מס' שיחות טל' שלחו .
( כמובן שזה תרגיל מכוער של יס על מנת למנוע ממני לקבל את עלות הניתוק מהוט )
בתחילת חודש ינואר פניתי ליס וביקשתי לברר מדוע אני לא מקבל חשבונית ,
תשובתם הלא אמינה הייתה - " אתה צריך לשלם את החוב " כמובן שהיה ברשותם את מס' הכרטיס לחיוב .
מסרתי להם את מס' הכרטיס בשנית וחויבתי .
באופן מפתיע , יס דאגו לחייב אותי באותו סכום ( חיוב כפול !!! ) גם בכרטיס שהיה להם!!
יצרתי קשר שוב עם נציגת המכירות לפני שבועיים והסבירה שהייתה טעות , כמובן ללא התנצלות ...
הובטח לי שאקבל זיכוי בתאריך 23.2.12 .
עד היום לא זוכתי !!
ברור לי שמדובר ברשלנות , חוסר אמינות וכמובן עוגמת נפש שנגרמה לי .
כל מילה נוספת מיותרת .

עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 02.03.2012 בעיינינו של מר זינגר עמית.
אבקש לציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו מושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון (הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים).
עקב טעות אנוש ובתום לב חוייב חשבון המנוי על שם מר זינגר פעמיים בגין החזר עלות הטבה. עקב כך ,ביום 27.02.2012 בוצע החזר כספי ישירות לאמצעי התשלום המעודכן במנוי.
אבהיר כי ניתן לראות את ההחזר 5-7 ימים לאחר מועד ביטול העסקה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה