חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 02.03.2012 בעיינינו של מר אפי לוטן.
אבקש לציין כי חשוב לחברתנו שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינך על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
בהתאם למידע שבידי, נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצד מר לוטן. לפיכך תואם שירות לכתובת המנוי. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
מבדיקה ברשומות המנוי ביום 04.03.2012 ביקר טכנאי בכתובת המנוי והתקלה סודרה.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|