חברת yes |
שם ותפקיד: |
ראה לעיל . |
תגובה: |
11 למרץ , 2012
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 5.3.2012 בעניינו של מר רונן קריספין.
yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר קריספין .
מבדיקת רשומות המנוי נמצא כי עקב טעות אנוש בתום לב חויב חשבון המנוי מיום 26.8.11 ועד ליום 13.2.12.
עם פנייתו של הלקוח ל –yes בוצע זיכוי חשבון המנוי עבור התקופה לעיל ובסך 1441.04 ₪ .
חשוב להדגיש כי כל זיכוי ו / או חיוב למנוי מעודכן בעת הליך גמר החשבון לשם סיום ההתקשרות עם חברת yes .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
פתרון: |
|
|