|
|
|
|
|
|
שירות לקוי וגביית כספים שלא לצורך |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני ממתין כחודש למכתב רשמי (או אימייל) המאשר את התנתקותי. לא רק שלא נעניתי, אלא שכל הזמן נציגי השירות ניסו לעניין אותי במבצעים ושלחו לי חשבונית חיוב על פברואר, למרות שמתאריך 05/02 הממיר והשלט נמסרו להם. אני גר בגרמניה ואין לי אפשרות "להנות" מהשירותים שלהם.
|
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
הלקוח פנה לחברה בפנייה זהה ביום ה- 11.3.12 וביום ה- 13.3.12 ונענה בהתאם.
בברכה
yes |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|