פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב בסיום התקשרות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפניי כשנה בתאריך 6.3.11 התחברתי בדירה חדשה אלייה עברתי לחברת יס. ביצעתי התחברות למסלול ללא התחייבות (עליו שילמתי תוספת של 15 ש"ח לחודש) בכדי לנתק את המנוי ללא הגבלה מסוימת. לקראת סיום השכירות באיזור ינואר-פברואר החברה ביקשה לסיים עימי ההתקשרות עקב ביטול א"ת וחוב במנוי. החוב הוסדר ושולם דרך הדואר והציוד החוזר במלואו לחברה. עקב התהליך, סירבו במוקדי השירות לתת לי מענה והפנו אותי לאותו אדם בשם יהודה (עורך הדין שטיפל במנוי) ומסרו לי שרק עימו אוכל לדבר. לאחר מספר נסיונות (מרובים) הצלחתי לדבר עם יהודה שהסביר לי שאין בעיה והמנוי נותק ללא חובות. לפניי מספר ימים קיבלתי מכתב הטוען כי עדיין עומד במנוי שלי חוב בסך 80 ש"ח (לא ברור על מה) כששוב ביקשתי לדעת על מה החוב שהרי אני לא מחוברת כבר מספר חודשים הפנו אותי שוב ליהודה- שלעולם לא חזר לענות לי לשיחות. כעובדת לשעבר בחברת יס, ידוע לי כי החוב ימשיך לעמוד וכי בנוסף יצבור ריביות ואף ייפתח נגדי תיק לתביעה. אודה לעזרתכם בנושא, אפרת.
כספי סוג הנזק :
ביטול עלויות נדרשות. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 18.03.2012 בעניינה של גב' אפרת ביטון.

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 04.11.2011 בוטל אמצעי התשלום במנוי.

אבקש לציין כי בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה על הלקוח, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי, לראיה סעיף 9 ב' בהסכם ההתקשרות :
" מתי ואיך משלמים?
אנו נסכם יחד אתך, לפי נוחותך, את מועד התשלום החודשי כאשר התשלום יבוצע באמצעות כרטיס האשראי שלך או באמצעות הרשאה לחיוב חשבון בחתימתך, לפי הפירוט הבא: התשלומים עבור חבילת הבסיס, חבילות הערוצים, הערוצים הבודדים ושירותים אחרים, ככל שיוצעו כאלה על ידי החברה, ייגבו ממך בדיעבד לאחר כל חודש צפייה אם בחרת לשלם באמצעות כרטיס אשראי; ומראש בתחילת כל חודש צפייה אם בחרת לשלם באמצעות הרשאה לחיוב חשבון ".
חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.
במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין yes ללקוח ושומרים לעצמנו את הזכות להסיר את שירותי הצפייה במנוי ולסיים את התקשרותו מולנו.
בשיחה טלפונית מיום 11.12.2011 הובא לידיעתה של גב' ביטון על כי יש להסדיר את החוב הקיים במנוי וכי יש לעדכן אמצעי תשלום במנוי. לאחר התנהלות עם נציגנו ממחלקת הכספים למול גב' ביטון ביום 11.01.2012 הוסדר החוב במנוי.
אציין כי לאחר בדיקה למול הגורמים הרלוונטים בחברה יתרת החוב במנוי הוסרה , אבהיר כי נכון למועד מכתבי זה חשבון המנוי על שם גב' ביטון אינו נמצא ביתרת חוב.
ברצוני לציין כי בכל מערכת ממוחשבת המבצעת חיובים אוטומטים וממוחשבים למנויי הלקוחות סביר להניח ומקובל שלפעמים נופלת טעות בחיוב ועל כן נבקש להתנצל על אי הנעימות שנגרמה לגב' ביטון בעקבות החיוב השגוי במנוי. אנו עושים כמיטב יכולתנו שטעויות מסוג זה לא יישנו.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה