פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טכנאי וטרטור וזלזול של חודשיים ללא קבלת פיצוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים התקנו יס בביתנו. הטכנאי איחר כארבע שעות, דבר שעל פי חוק מזכה לפיצוי של 600 ש"ח.
באותו היום התקשרנו ליס ונאמר לנו למלא טופס באתר האינטרנט.
באתר מצוין שיחזרו אלינו בתוך מספר ימים, אך זה לא קרה ומילאנו אותו שוב. לאחר שעבר חודש וחצי ולא קיבלנו מענה, התקשרנו ליס שוב.
אחרי מספר שיחות ארוכות, ונסיונות לומר לנו שהחוק לא אומר את מה שהוא אומר, אמרו לנו לשלוח פקס לפניות הציבור ושעוד באותו היום יחזרו אלינו בנושא.
עבר עוד שבוע ולא קיבלנו מענה.
התקשרתי היום שוב ליס ולאחר 10 דקות בטלפון אמרה לי הנציגה שהעניין שלי נמצא כעת בטיפול פניות הציבור ושעלי להתקשר אליהם ונתנה לי מספר.
המספר שאליו התקשרתי התברר כפקס, ועל כן כעת עלי לחכות 10 דקות נוספות לפחות רק על מנת לנסות ולקבל את המספר הנכון כדי להמשיך את הטרטור הלא הגיוני הזה והזלזול. אם זה היחס לאחר חודשיים איני רוצה לדמיין את היחס לאחר שנה.
גועל נפש!

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב
אני מודה לך על פנייתך.
אבקש לציין כי yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. על כן, אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות, כפי שעולה ממכתבך באשר לעיכוב בהגעת נציגינו לביצוע ההתקנה הראשונית .
באשר לנושא פיצוי על פי חוק בגין אי הגעת טכנאי או איחור בהגעת טכנאי לביצוע התקנה ראשונית וחיבור לקוח לשירותינו, בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתך, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע התקנה בבית לקוח, החוק מתייחס למתן שרות טכני ותחזוקת שירותים בלבד.

למרות האמור לעיל הוחלט באופן חריג לזכות את חשבון מנוייך חד פעמי בסך 129 ₪ בגין המתנת סרק.

בברכה ,

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה