פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בכרטיס האשראי ללא ידיעתי ובלי לדעת על מה נושא התלונה:
עזרן אילן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב שמי אילן עזרן ליפני חודשיים התנתקתי מחברת יס החברה שלחה לאחר חודש טכנאי לקחת את הממיר שהיה ברשותי הטכנאי לקח את הממיר והלך לאחר חודש אני רואה חיוב בכרטיס האשראי על סך 809 ש"ח התקשרתי ליס לבדוק מה פשר החיוב ואמרו לי שהמכשיר שהטכנאי לקח היה בו נזק אף אחד לא טרח לידע אותי בדבר מן הראוי היה שהטכנאי יגיד לי במעמד שלקח את המכשיר על ידי בדיקתו שהוא לא תקין מהיכן לי לדעת שהמכשיר לא ניזוק באוטו של הטכנאי או שהטכנאי לא עשה איזו קומבינה כל שהיא אני מעוניין לתבוע אותם האם אני יכל והיכן השמח לקבל עזרה תודה רבה ויום טוב
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי בשיחת הלקוח עם נציגנו ביום 30.08.2010 סוכם עמו על הסבת המנוי למבצע בעלות מוזלת והוספת ממיר מתקדם מסוג yesMax בהתחייבות לתקופה בת 36 חודשים. בהתאם לכך, לאור בקשת הלקוח לסיים את התקשרותו עם חברתנו ב02.01.2012 להלן טרם מועד סיום המבצע בוצע חיוב בחשבון המנוי בגין החזר עלות ההטבה (קרי דמי היציאה).
אציין כי עם בחירת הלקוח לחזור ולהימנות עם קהל לקוחותינו הוא נהנה ממבצע הצטרפות המיועד ללקוחות חדשים.
כמו כן, מבדיקה למול מחלקת הלוגיסטיקה של חברתנו ובהתאם לתיעוד ברשומות החברה נמצא כי הממיר הניזוק חויב בהתאם לנזק שנגרם.
תגובה:
ראה תשובה מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה