פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל, שירות לקוית עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רציתי להביע את עוגמת הנפש שנגמרה לי על ידי חברת יאס בימים האחרונים. שירות לקוי מצד נצידות השירות וטכנאי שאמר שיגיע לטפל בבעיה, כמובן שהטכנאי לא הגיע לאחר שחיכיתי לו 4 שעות (חצי יום עבודה) כמו כן, שיקר ואמר שהשאיר פתק על הדלת, לא היה שום פתק ושום התרעה על עזיבה! התקשרתי למוקד וקיבלתי יחס מזלזל, טירטרו אותי מציגה לנציגה כאשר כל אחת עם גרסה משלה לסיפור . בסופו של יום קיבלתי החלטה להתנתק מיאס ולעבור להוט אז עכשיו הם מחייבים אותי ב 1500 שקל על השלמת ציוד !! יש לציין שאני לקוח בחברה מאז הקמתה וחורה לי מאוד שזה היחס שקיבלתי! אשמח לתגובות והצעות בנושא

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
ביום 01.04.2012 התקבלה פניה זהה מטעם הלקוח בחברתנו. בהתאם לכך, הוסבר למר יונה כי מבדיקה ברשומות המנוי ולמול הגורמים הרלוונטיים נמצא כי הובא לידיעתו מספר פעמים בנוגע לחיוב בגין אבדן/גניבת ציוד הקצה של חברתנו. לפיכך, הובהר פעם נוספת למר יונה כי יחוייב בגין ערך ציוד הקצה של חברתנו בהתאם למחירון החברה.
נציגינו מונחים להיצמד לחלון הזמן בתאום שרות עבור לקוח ולא להתחייב לשעה מדויקת שברב המקרים קשה יהיה לעמוד בה ולחלופין לא ניתן להתחייב (ניתן להשתדל) שנציגנו יצור קשר טלפוני לפני הגעתו לבית הלקוח. צר לי באם חלה אי הבנה בנושא זה.
לאור בקשת הלקוח לסיום ההתקשרות עם חברתנו הנושא הועבר לטיפול הגורמים הרלוונטיים. לפיכך, סוכם עם הלקוח על ניתוק המנוי ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה