פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות חרא ביס!!!!!!!!!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום, אחרי שנציג מאוד נחמד דיבר איתי ונתן לי את הטלפון שלו(הציג עצמו כמנהל פתקי לקוחות!) וסגרתי איתו עיסקה והם היו אמורים להגיע ב 14:00-16:00 אחרי שפתחתי הזמנה וחתמתי על כל הטפסים לעבור מהוט ליס!
בשעה 15:55 לא הגיע הטכנאי וצלצלתי אליהם והודיעו לי שתוך עד חצי שעה איחור הם יגיעו
בשעה 16:40 הם עדיין לא הגיעו, צלצלתי שוב, התחייבו שעד 18:00 הם יגיעו!
צלצלתי שוב כי הם לא הגיעו, הם התחייבו הפעם שעד 18:40 הם יגיעו! ובשעה 18:15 הודיעו לי שהם תוך 15 דקות באים! אך כמובן שהם הגיעו רק ב 19:00! אחרי הכל לא הספיק שחיים אברהם, הנציג שלי אמר לי שהםם מורידים את הטלויזיה מהקיר ומשחילים כבל, שהם כמובן לא הסכימו כי אסור להם! הם לא הגיעו עם סטנד כובד לצלחת ובגלל זה נדרשנו לדחות את ההתקנה, כי המחסן פתוח עד 17:00-אבל אם הם היו מגיעים בזמן, הם היו יכולים לנסוע להביא את זה! אז כל זה לא הספיק ואני עדיין עם הוט!(ורציתי לעבור רק בגלל השירות החרא של הוט!) אני לא בטוח ששווה לעבור!!!!!!!! אפשר המלצות מה עדיף! יש לי 6 ממירים בבית והמחיר ביס והוט הוא שהוט יותר זולה ב 30 ש"ח אבל ביס נותנים לי ממירים שיהיה לי שימוש טוב בהם!
3 HDVOD
1 MAXVOD
1 דיגיטלי
1 Total
שזה הרבה יותר טוב מהיום, ממירים רגילים בהוט! אפשר חוות דעת על יס והוט?שירות, איכות שידור, שירות טלפוני, תכנים איכותיים וטובים יותר, VOD בשניהם!איך הוא?כדאי באמת לעשות את כל המעבר הזה אחרי שחיכינו בנוסף 3 שעות וזה לא עזר ובזבז לנו בסוף 6 שעות לחינם עד שהם עזבו!!??

פיצוי כספי ענק לכרטיס אשראי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

הריני לציין כי מר אבני הנו לקוח פעיל בחברתנו, כמו כן נמצא בטיפול אצל נציגנו בקשרי לקוחות.

בברכה,

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה