פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טכני -גרוע ובזבזני נושא התלונה:
גולדפרב איגנציו שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 23.3.12 התקלקל ממיר, פניתי למוקד ביקשתי שיגיע טכנאי עם ממיר ארוך כי זה מחובר ל-DVD +VIDEO , ביום 25.3.12 הגיע טכנאי עם ממיר לא מתאים ,התקין והלך מבלי לבדוק!!! , כאשר ראיתי שזה לא עובד כראוי, התקשרתי למחרת והסברתי שחייבים ממיר אורך קבעו ליום 29.3.12 (הפסדתי שעתיים עבודה) הגיע טכנאי עם ממיר לא נכון, הבטיח להגיע אישית ביום 2.4.12 עם ממיר מתאים, היום התקשרו להודיע שלא יצליחו להגיע בזמן ,אלא יגיעו קצת יותר מאוחר,ביקשתי לבדוק איזה ממיר הוא מביא והתוצאה היא שהיה מתוכנן להגיע עם ממיר לא נכון!!! ודחו את הנושא למחר , שוב פעם אפסיד שעות עבודה!! זה השירות הגרוע ביותר שקבלתי מימיי !!!. יס אומרים שמקליטים שיחות? שיבדקו מה עושים הטלפנים שלא מקשיבים ללקוחות!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 2.4.2012 בעניינו של מר איגנציו גולדפרב.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר גולדפרב עולה כי טכנאי הגיע לכתובת המנוי ביום 3.4.2012 בין השעות 16:00 - 18:00.

בהמשך לפנייתו של מר גולדפרב ולאור אי הגעת הטכנאי ביום 2.4.2012 נרשם זיכוי במנוי על סך 600 ₪.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה