פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות ייס נושא התלונה:
פרחי יוסי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני :"לשבח ולהלל " את הנציגות של שירות הלקוחות של החברה הספור התחיל
בינואר עברתי להוט מהסיבה מחיר (טריפל) לאחר חודש וחצי חזרתי לייס תוך יומיים
קיבלתי חיוב על עלות הטבה של 523.39 ש"ח צלצלתי לשירות הלקוחות לאחר המתנה ארוכה התחיל הסיוט עם הנציגות התחלתי עם שירן צוות שירלי באר שבע הבטיחה שתחזור עם תשובה לא חזרה התקשרתי שוב דיברת עם עינת צוות שני באר שבע גם לה אני ממתין לתשובה צלצלתי שוב דיברתי שוב עם נציגת קשרי לקוחות בשם רביד מצוות נדב ופלא גם לה אני עדיין ממתין לתשובה.
ופתאום התמזל מזלי בפעם הזאת הצלחתי לאחר צעקות להגיע למנהלת בשם לילך מכפר סבא שהצליחה להסביר לי מאיפוא צצה ההטבה הסכם ההתקשרות שלי עם ייס
נערך בשנת 2009 צריך הייה להסתיים 2012 אולם אני הזמנתי ממיר נוסף ב-2010
לכך החוזה שלי התחיל מחדש לעוד 3 שנים - לא נאמר לי דבר בעת ההזמנה
אני מקווה שאת הכסף שלקחו ממני יתנו רק לתרופות
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

הריני לציין כי פנייתו של מר פרחי טופלה טלפונית ע"י נציגנו ביום 2.4.2012.

ביום 9.4.2012 בוצע זיכוי חד פעמי לחשבון המנוי בסך 261.69 ש"ח כמחצית מסכום חיוב עלות ההטבה.

בברכה
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה