חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 7.4.2012 בעניינה של גב' יפעת פנקס בנוגע למנוי על שם יפעת לוי.
צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' פנקס במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.
אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' פנקס על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.
בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' פנקס. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.
תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.
בהמשך לפנייתה של גב' פנקס ומבדיקה ברשומות המנוי על שמה נמצא כי ביום 29.3.2012 הגיע נציג טכני של חברת yes לכתובת המנוי זאת בשל תקלות צפייה.
בהמשך לפנייתה של גב' יפעת פנקס עולה כי תואמה הגעת טכנאי לכתובת המנוי לצורך איסוף של ציוד הקצה ליום 29.5.2012 בין השעות 18:00-20:00. אבקש להבהיר כי המועד האחרון לחיוב הנו 10.4.2012 לבקשתה של גב' פנקס.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתה של גב' פנקס לניתוק המנוי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|