פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נוראי, יחס מזלזל ותקלה טכנית שלא נפתרת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מזה למעלה מחודשיים יש לנו תקלה טכנית בטלוויזיה שלא נפתרת. היו אצלנו טכנאים 6!!!! פעמים יס מעולם לא שלחו טכנאי בכיר למרות בקשה מפורשת שלנו שיבוא מישהו בכיר לפתור את התקלה. חרף בקשות חוזרות ונשנות לא חזרו אלינו מנהלים וכשכבר חזרו פטרו אותנו בשטויות בלי לפתור את הבעיה ובלי לעקוב אחר התקלה שנפתרת וכמובן התקלה לא נפתרה. ההתנהלות של יס היא פשוט מזלזלת, יס פשוט מצפצפת על לקוחותיה הוותיקים ואנו נאלצים להתנתק מיס לאור יחסה המחפיר ללקוחות והעובדה שמזה למעלה מחודשיים אין לנו אפשרות לראות טלוויזיה. אנו דורשים שיוחזרו לנו דמי המנוי וכן שנפוצה על השעות הארוכות שנאלצנו להפסיד עבודה ולהמתי לטכנאי היס, ונזכיר: גם אחרי 6 פעמים שהתקלה לא נפתרת יס לא מוצאים לנכון לשלוח מישהו בכיר יותר אלא מסתפקים בטכנאי זוטר. הטכנאי הגדיל ונתן לנו את הטלפון שלו ואמר שנקרא רק לו אם יש תקלה אולם-כשהתקשרנו אמר שיחזור אלינו ולא חזר. פשוט לא להאמין שכך מתנהלת חברה מסחרית נותנת שירות. בושה וחרפה ליס!!
כספי סוג הנזק :
החזר דמי מנוי, אובדן ימי עבודה ועוגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 7.4.2012 בעניינה של גב' יפעת פנקס בנוגע למנוי על שם יפעת לוי.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' פנקס במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' פנקס על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' פנקס. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

בהמשך לפנייתה של גב' פנקס ומבדיקה ברשומות המנוי על שמה נמצא כי ביום 29.3.2012 הגיע נציג טכני של חברת yes לכתובת המנוי זאת בשל תקלות צפייה.

בהמשך לפנייתה של גב' יפעת פנקס עולה כי תואמה הגעת טכנאי לכתובת המנוי לצורך איסוף של ציוד הקצה ליום 29.5.2012 בין השעות 18:00-20:00. אבקש להבהיר כי המועד האחרון לחיוב הנו 10.4.2012 לבקשתה של גב' פנקס.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתה של גב' פנקס לניתוק המנוי.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה