פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת זיכוי שלא קוימה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
חייבת להתחיל את התלונה באכזבה. מאד שהצטרפתי לשירות של "יס"יש לי המון בעיות עם החברה . הבטחות כמו מים אבל אח"כ לא עומדים בהם.
כשנרשמתי אל "יס" ע"י בחור נחמד בשם איציק (בזמנו גם רשם את ההורים שלי לחברה שלהם) התלבטתי אם לשים יס מקס או HD. לקח לי בערך שבועיים של התלבטויות, לבסוף כששאל מה סיבת התלבטות, אמרתי לו - כספית. הובטח לי שבתשלום הראשון יהיה לי זיכוי של 100 ש"ח, בשביל ההרגשה הטובה. שימח אותי שהוא הולך לקראתי ולקחתי את הHD. בתקופת החיבור, שאלתי אותו שוב - מתי אראה את הזיכוי של ה-100 ש"ח. הוא אמר שאני אראה את זה בחיוב הראשון שבמרץ. לפני כשבועיים אחרי שראיתי חיוב (וכמובן, זיכוי של 100 ש"ח לא היה) התקשרתי לאיציק, מסתבר שהבחור כבר לא עובד בחברה, התקשרתי לשרות לקוחות שלכם, היא הבטיחה שתנסה לאתר אותו. לבדוק את העניין. אמרה לי שתוך 48 שעות תחזור אליי , חיכיתי שבועיים(!!!) והיום התקשרתי אני (כן אני) שוב. כי אף אחד לא טרח לחזור אלי! מסתבר שהייתי צריכה להתחיל את כל הסיפור ההתחלה כי הפנייה לא הוגשה.
הבחורה מהשרות לקוחות שדיברתי איתה אמרה שאין אפשרות לאתר את איציק. זו מילה שלי נגד מילה שלו. האם זה רציני??? ממש לא מפתיע אותי היחס הזה, מכיוון שמאז שהתחברתי אליהם, שום דבר מהתלונות שלי לא סודרו לטובתי. הם יודעים טוב מאד לקחת את הכסף, אבל ברגע שצריכים לזכות - מתחילות הבעיות.
אני פשוט כבר אובדת עצות. חושבת באמת באמת לחפש אופציות אחרות, לא אוהבת שמזלזלים בי בצורה כזו, גם משלמת המון כסף וגם לזלזל בי. לכל אחד יש את הגבול שלו, אני מאד קרובה לקו האדום. הם היחידים שיכולים לאתר את הבחור, מבטיחה לכם שתקבלו את התשובה שזה הובטח לי כפי שאמרתי מלכתחילה.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

ביום 15.4.2012 שוחחה נציגת פניות ציבור עם גב' לב טלפונית, בשיחה זו טופלה פנייתה כמו כן סוכם באופן חריג למרות שאין תעוד במערכות כי יבוצע זיכוי בסך 100 ש"ח .

פנייה טופלה לשביעות רצון הלקוחה.

בברכה yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה