פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היום פניתי לחברת יס, ענתה לי נציגה בשם ג'ניה מצוות שגית. בהתחלה הייתה נחמדה מאוד, מבירור ראשוני עמה עלה כי המחיר שאני אמור לשלם הוא 235 ש"ח. לאחר ששאלתי לפשר החיובים הגבוהים בחשבונית העבירה אותי ג'ניה להמתנה על מנת לבדוק את העניין, לאחר כמה דקות המתנה חזרה אלי בטענה שאני אמור לשם 245 ₪, בנקודה זו עלתה שאלת הפערים בחשבוניות פעם נוספת וג'ניה אמרה כי רוצה לבדוק את העניין ושתחזור אליי בעוד כ 5 דקות. לצערי הרב ומניסיוני המר עם החברה אני מכיר כי בדרך כלל לא חוזרים אליי אחרי 5 דקות ולכן התעקשתי לחכות על הקו את 5 הקטנות. מכאן ג'ניה הפכה מנציגה נחמדה לעצבנית תוך כדי שהיא מרימה את קולה וגורמת לי להחזיר לה בטון דומה...ג'ניה התווכחה איתי במשך כמה דקות לגבי הסוגיה "החשובה מאוד" האם אני צריך להמתין 5 דקות או שהיא תחזור אלי עוד 5 דקות(כן בטח!). ג'ניה השתכנעה ולאחר בדיקה נוספת שלקחה כדקה אמרה ג'ניה כי המחיר שאני אמור לשלם הוא בכלל 273 ₪ ולכן היא החליטה להעביר אותי לקשרי לקחות שאני אברר מולם את הסוגיה, למרות שביקשתי ממנה(על סף תחנונים) שלא תעביר אותי, על מנת שלא אצטרך לעבור את תלאות הבירוקרטיה של יס מול נציגים חדשים, ושהיא תסיים את הטיפול מולי היא פשוט "העיפה אותי לשם"...ביזיון!
לתלונה זו יש רקע שלא רלוונטי לתלונה ספיציפית זו וסוף שעפ"י ההבטחות אמור להיות טוב.
התנצלות על הנציגה וקיום הבטחות המחיר ללא * פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 10.4.2012 בעניינו של מר אלכסנדר זולוטניצקי.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר זולוטניצקי בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו של מר זולוטניצקי הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתו של מר זולוטניצקי נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לו כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

בהמשך לפנייתו של מר זולוטניצקי אבקש לציין כי נכון למועד מכתבי זה מעודכן במנוי על שמו מבצע מסוג V27 בעלות חודשית על סך 200.86 ₪ למשך 18 חודשים, בנוסף לכך עבור ממיר מסוג yesMaxTotal מר זולוטניצקי מחויב על סך של 39.9 ₪ למשך 18 חודשים וכן מעודכנת במנוי על שמו של מר זולוטניצקי הנחה חודשית על סך 25 ₪ למשך תקופת המבצע.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה