פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הממיר לא מגיב. < נושא התלונה:
תוהמי עזרא שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
ויתקין 25 כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מתקשרת אליך מס פעמים ובכל פעם שמעבירים אותי לנציג תמיכה אין קול ואין מענה. אבקש ליצור עימי קשר בהקדם אושרת- 0522229689
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 15.4.2012 בעניינו של מר עזרא תוהמי.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר תוהמי עולה כי טכנאי הגיע לכתובת המנוי ביום 18.4.2012 בין השעות 12:00 - 14:00 בנוגע לתקלות צפייה בממיר רגיל שברשותו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה