פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין ציוד שהוחזר לאחר התנתקות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מחברת יס בחודש פברואר , החברה שלחה טכנאי שיאסוף את הציוד . כל הציוד הוחזר כולל ממירים ושלטים.
להפתעתי החודש ראיתי בחשבון האשראי הורדה בסך 300 ש"ח . מבירור שביצעתי עם יס נטען על ידם שלא החזרתי שלטים של הממירים ושאני חתמתי על טופס המסירה .טענה שיקרית מאחר ואני לא מסרתי ולכן לא חתמתי הטכנאי הגיע לביתי וקיבל את הציוד מבני הקטין בן 12 .
כספי סוג הנזק :
החזר הכספים שהורדו מחשבוני פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 16.4.2012 בעניינה של גב' מירה בן דוד.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר מוטי בן דוד ביום 13.3.2012 הגיע טכנאי לכתובת המנוי בין השעות 15:00-17:00.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר בן דוד לניתוק המנוי. אבקש לציין כי מר בן דוד חויב על סך 269.7 ₪ בגין אי החזרת 3 שלטים בעת איסוף הציוד וכן חויב מר בן דוד על סך של 61.48 ₪ בגין אי החזרת ספק כוח. אבקש לציין כי הלקוחה או מי מטעמה חתומה על פקודת העבודה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה